Tom Kottink
manager Kwaliteit & Innovatie
Een aantal jaar geleden volleybalde ik in de Eredivisie. We trainden elke dag en in het weekend speelden we een wedstrijd. Na elke training en elke wedstrijd stelden we in ons team de volgende 2 vragen:
Wat ging er goed? En wat kan er beter?
Daar gingen we vervolgens mee aan de slag. Precies die vragen staan centraal in mijn functie bij Loo van Eck.
Samen met mijn collega’s kijk ik naar waar we nog beter kunnen.
En als het beter kan, dan zorg ik ervoor dat we het ook beter gaan doen. Zijn er nieuwe technologische ontwikkelingen? Ik bekijk hoe ze in onze trainingen passen. Krijgen we vragen van een klant met een speciale opleidingswens? Ik onderzoek of en hoe we dat mogelijk kunnen maken. Kunnen we nóg meer maatwerk leveren aan onze klanten? Ik ga ermee aan de slag.
Zo blijven we vooroplopen.
Zo houden we onze producten actueel. Zo helpen we onze klanten om uit te stralen wie ze zijn. En niet onbelangrijk: zo maken we ons werk hartstikke leuk!