Heb je een vraag voor mij? Bel of mail me dan gerust.

Rob Piëtte

adviseur

Waarom moeilijk als het makkelijk kan?

Altijd op zoek zijn naar een “moeilijk” woord om indruk te maken. In de commerciële wereld een veelvoorkomend fenomeen om indruk te maken op de luisteraar. Keep it simple! Dat is mijn motto!

Helder communiceren verbindt.

Een eerste indruk, je hebt maar 10 tellen nodig om die te vormen. Zowel mondeling als schriftelijk is het belangrijk om helder, concreet en herkenbaar te communiceren om vertrouwen te winnen.

Laat je inspireren!

Heb je vragen over helder communiceren? Bel of mail mij gerust!

Onze collega’s

Bij onze collega's is jouw vraag in goede handen. Maak snel kennis met ze! Arrow Arrow

Bekijk medewerkers

Daniëlle Westerhof

Simone van Gelderen

Stans Vruggink

Mascha van Zwieten

Martijn Jacobs

Ankie de Grunt

Marieke van Beem

Sophie Blomjous

Marjon Leemborg

Karen Jochemsen

Maarten van der Lugt

Maritha Gorissen

Eveline van de Heg

Mirjam Driessen

Femke Hainja

Esther Kleverlaan

Jacques Thoman

Mireille Eggenkamp

Robbert Burm

Petra van Tergouw

Ahu Genc

Valerie Pichel

Tom Kottink

Anne Geurts

Lianne Wilbrink

Nikkie Wintjes

Diede Smits

Charity Johannes

Stijn Schetters

Hanneke van Toor

Jetske Touw

Peter Oldenhuis

Maud Holzmann

Marnix Duursma

Anne Dreuning

Anne Hendriks

Sanne van ‘t Slot

Veerle Jansen

Kelly Verbeck

Mandy Kraakman

Krystle Tersteeg

Selina Bonnecroy

Myrthe Jagers

Rukiye Karaaslan

Femke Ruitenberg

Dani Bosveld

Lennart Smit

Marjan Bezemer

Doris Bloks

Meike Wolbert

Floor Braun

Gonda ter Maaten

Naomi Buijs

Ellie de Jong

Julia Wijnands

Sven Ledder

Floortje Dijkman

Dennis van Mourik

Max Ploemen

Misschien vind je dit leuk om te lezen:

Beeld bij: 3 tips voor een scorende mailing

3 tips voor een scorende mailing

Hoe trek je de aandacht? Hoe overtuig je de klant? En hoe zorg je voor actie? 3 tips om een scorende mailing te schrijven!

Lees meer
Beeld bij: Als jouw tekst een staart en snorharen had, zou ik hem wel lezen

Als jouw tekst een staart en snorharen had, zou ik hem wél lezen

Lees hoe je als copywriter een tekst schrijft die kan wedijveren met een schattig poesje dat op de rug van een labrador zit.

Lees meer
Beeld bij: Content maken op een strategische manier

Content creëren op een strategische manier

Stop met het maken van content met als enige doel je media te vullen. Lees hoe je content creëert om je strategische doelen te bereiken.

Lees meer