Ahu Genc
adviseur
“Als ik blijf doen wat ik altijd heb gedaan, blijft mij overkomen wat mij altijd overkomt” zei Marianne die werkzaam is bij een woningcorporatie waar ik een presentatie gaf.
Ze heeft gelijk vind je niet? De tijd verandert, jij verandert, de organisatie waar je voor werkt verandert. En dus ook communicatie. Open staan voor ontwikkeling en vernieuwing is belangrijk om uit te stralen wie je bent als organisatie. En daarnaast om te bereiken wie je wil bereiken: de doelgroep! Daar gaat het toch om?
Een visitekaartje zijn in allerlei soorten vormen van communicatie, daar ondersteun ik je graag in. Ik luister naar je, denk met je mee en geef advies. Misschien stel ik je veel vragen, vragen waar je niet over na had gedacht of vragen waar je niet direct een antwoord op hebt. En dat is helemaal niet erg. Want uiteindelijk zorgen we er samen voor dat we een nieuwe weg inslaan en beter worden in onze communicatie. Zo hoef je niet meer te doen wat je altijd hebt gedaan.