Martijn en Daniëlle in overleg

Klachtenprocedure Loo van Eck

Ben je niet tevreden over onze dienstverlening? Heb je een klacht?
Dat op zichzelf is natuurlijk al heel vervelend. Daarom willen we je graag zo snel mogelijk helpen als je een klacht heeft.

Wat moet je doen?

Je kunt ons natuurlijk altijd bellen. We geven je graag antwoord op je vragen en denken natuurlijk mee bij het vinden van oplossingen.

Wil je een klacht officieel indienen? Dat kun je op drie manieren doen.

1. Je stuurt een mail naar: klacht@lve.nl.

2. Je stuurt een brief naar:

Loo van Eck
Directie
Postbus 274
6710 BG Ede

3. Je vult het formulier hieronder in.

Wat gebeurt er met jouw klacht?

Zodra wij jouw klacht hebben ontvangen, krijg je een schriftelijke bevestiging. De directie is verantwoordelijk voor het afhandelen van de klacht. Je ontvangt zo snel mogelijk een inhoudelijke reactie van de directeuren Daniëlle Westerhof of Martijn Jacobs. Dat zal zeker binnen een week zijn. Als er meer tijd nodig is om je klacht te onderzoeken, laten we je dat weten. Natuurlijk behandelen we je klacht altijd vertrouwelijk. Wij registreren je klacht in ons beveiligde systeem. En bewaren deze informatie maximaal 5 jaar.

Ben je het niet eens met onze beslissing?

Dan kun je in beroep gaan. Je kunt je klacht indienen bij de Geschillencommissie van de NRTO. Het oordeel van de beroepsinstantie is voor het instituut bindend. Eventuele consequenties handelen we snel af. Je kunt via deze link de klacht indienen: https://www.degeschillencommissie.nl/

Laat je inspireren door onze blogs

Een zakelijke e-mail schrijven. Hoe moeilijk kan het zijn?

Een zakelijke e-mail schrijven. Hoe moeilijk kan het zijn?

Een zakelijke e-mail schrijven. Hoe moeilijk kan het zijn? Nou, moeilijker dan je denkt! Gebruik daarom onze tips.

Lees meer pijltje
Beeld bij: Korter en effectiever vergaderen met deze tips

Korter en effectiever vergaderen? Dat kan met deze 9 vergadertips!

Stop onproductieve, lange, saaie vergaderingen. Volg onze vergadertips en vergader 50% effectiever en korter.

Lees meer pijltje
Beeld bij: een doeltreffende en lezersgerichte opbouw van je brief

Een doeltreffende en lezersgerichte opbouw van je brief

Wat is de juiste opbouw van een brief? Lees hoe je een lezersgerichte inleiding, kern en slot schrijft. En zo je gewenst doel bereikt.

Lees meer pijltje