Ben je niet tevreden over onze dienstverlening? Heb je een klacht?
Dat op zichzelf is natuurlijk al heel vervelend. Daarom willen we je graag zo snel mogelijk helpen als je een klacht heeft.
Je kunt ons natuurlijk altijd bellen. We geven je graag antwoord op je vragen en denken natuurlijk mee bij het vinden van oplossingen.
1. Je stuurt een mail naar: klacht@lve.nl.
2. Je stuurt een brief naar:
Loo van Eck
Directie
Postbus 274
6710 BG Ede
3. Je vult het formulier hieronder in.
Zodra wij jouw klacht hebben ontvangen, krijg je een schriftelijke bevestiging. De directie is verantwoordelijk voor het afhandelen van de klacht. Je ontvangt zo snel mogelijk een inhoudelijke reactie van de directeuren Daniëlle Westerhof of Martijn Jacobs. Dat zal zeker binnen een week zijn. Als er meer tijd nodig is om je klacht te onderzoeken, laten we je dat weten. Natuurlijk behandelen we je klacht altijd vertrouwelijk. Wij registreren je klacht in ons beveiligde systeem. En bewaren deze informatie maximaal 5 jaar.
Dan kun je in beroep gaan. Je kunt je klacht indienen bij de Geschillencommissie van de NRTO. Het oordeel van de beroepsinstantie is voor het instituut bindend. Eventuele consequenties handelen we snel af. Je kunt via deze link de klacht indienen: https://www.degeschillencommissie.nl/
Een zakelijke e-mail schrijven. Hoe moeilijk kan het zijn? Nou, moeilijker dan je denkt! Gebruik daarom onze tips.
Lees meerStop onproductieve, lange, saaie vergaderingen. Volg onze vergadertips en vergader 50% effectiever en korter.
Lees meerWat is de juiste opbouw van een brief? Lees hoe je een lezersgerichte inleiding, kern en slot schrijft. En zo je gewenst doel bereikt.
Lees meer