Wat leuk dat je interesse hebt in de whitepaper ‘Scorende offertes schrijven’. En wat verstandig! Want je geeft daarmee aan dat je begrijpt dat het moment waarop de klant jouw offerte gaat lezen hét belangrijkste moment is binnen het verkoopproces. Dan neemt de klant namelijk de beslissing om jouw product of dienst wel of niet te kopen.
En dat doen wij volgens onze eigen visie. Wat die visie inhoudt? Daarvan lichten we in deze whitepaper een tipje van de sluier op.
Je maakt jouw offerte winnend als je:
Eigenlijk moet je hele offerte hierop gericht zijn.
We staan stil bij deze uitgangspunten:
En ontvang een gratis exemplaar van de whitepaper Scorende offertes schrijven.
Blijf op de hoogte van de laatste blogs en beste schrijf- en spreektechnieken.
In de offerte moet een schrijver alles uit de kast halen om de klant te overtuigen. Hoe? 3 tips!
Lees meerDe offerte is het belangrijkste document in het verkoopproces. Hoe maak je een goede offerte? Vertel eens een verhaal! 3 tips.
Lees meerVeel mensen vertellen verhalen. Maar hoe krijg je die verhalen ook goed op papier? In deze blog vind je 10 tips voor storywriting.
Lees meerLoo van Eck en Babbage Company slaan de handen ineen en zijn vanaf 1 september 2023 als groep een nieuwe fase ingegaan. Samen gaan we bouwen aan het grootste communicatiebedrijf van Nederland. Ons bedrijf blijft, net als Babbage Company, wel gewoon zelfstandig opereren onder de eigen naam. De komende periode onderzoeken we op welke gebieden […]
Lees meerNa 40 jaar is oprichter Hans van Eck op 1 september 2023 bij ons bedrijf gestopt. Hij startte ons bedrijf samen met Gijs van ’t Loo in 1983. Zij waren ervan overtuigd dat bedrijven konden profiteren van wat ze hadden geleerd tijdens hun studie Taalbeheersing. Hun intuïtie bleek juist. Zowel commerciële bedrijven als overheidsinstanties bleken […]
Lees meerIs het beide of beiden? Alle of allen, sommige of sommigen en andere of anderen? Je leest de regels in dit artikel.
Lees meer