Wat leuk dat je interesse hebt in de whitepaper ‘Scorende offertes schrijven’. En wat verstandig! Want je geeft daarmee aan dat je begrijpt dat het moment waarop de klant jouw offerte gaat lezen hét belangrijkste moment is binnen het verkoopproces. Dan neemt de klant namelijk de beslissing om jouw product of dienst wel of niet te kopen.
En dat doen wij volgens onze eigen visie. Wat die visie inhoudt? Daarvan lichten we in deze whitepaper een tipje van de sluier op.
Je maakt jouw offerte winnend als je:
Eigenlijk moet je hele offerte hierop gericht zijn.
We staan stil bij deze uitgangspunten:
En ontvang een gratis exemplaar van de whitepaper Scorende offertes schrijven.
Blijf op de hoogte van de laatste blogs en beste schrijf- en spreektechnieken.
In de offerte moet een schrijver alles uit de kast halen om de klant te overtuigen. Hoe? 3 tips!
Lees meerDe offerte is het belangrijkste document in het verkoopproces. Hoe maak je een goede offerte? Vertel eens een verhaal! 3 tips.
Lees meerVeel mensen vertellen verhalen. Maar hoe krijg je die verhalen ook goed op papier? In deze blog vind je 10 tips voor storywriting.
Lees meerWe verleggen onze blik naar de andere kant van de wereld. Waar ze net als wij veel aandacht hebben voor heldere taal!
Lees meerBinnenkort een speech geven? Laat je inspireren door onze tips en voorbeelden uit bekende en minder bekende speeches.
Lees meerWat zijn de tips voor een zakelijk chatgesprek? Volgens ons én volgens ChatGPT? En hoe doet de chatbot het zelf?
Lees meer