Een goede e-mail schrijven. Hoe moeilijk kan het zijn?
En iedereen ontvangt e-mails. Misschien wel duizenden per jaar. We kunnen gerust stellen dat de e-mail naast de telefoon nog steeds het belangrijkste zakelijke communicatiemiddel is.
Dat is dan ook de reden dat wij jaarlijks medewerkers van honderden organisaties leren om betere e-mails te schrijven. En met succes! Onze cursisten zijn blij met de schrijfstrategieën die we ze aanreiken.
In deze whitepaper lees je meer over de strategie die je kunt volgen om een zakelijke e-mail zo te schrijven dat deze:
En ontvang een gratis exemplaar van de whitepaper Professioneel e-mailen.
Blijf op de hoogte van de laatste blogs en beste schrijf- en spreektechnieken.
Een zakelijke e-mail schrijven. Hoe moeilijk kan het zijn? Nou, moeilijker dan je denkt! Gebruik daarom onze tips.
Lees meerWat is de juiste opbouw van een brief? Lees hoe je een lezersgerichte inleiding, kern en slot schrijft. En zo je gewenst doel bereikt.
Lees meerIn deze blog lees je hoe je een zakelijke brief schrijft die piekfijn in orde is. Met alle onderdelen netjes op de juiste plaats.
Lees meerLoo van Eck en Babbage Company slaan de handen ineen en zijn vanaf 1 september 2023 als groep een nieuwe fase ingegaan. Samen gaan we bouwen aan het grootste communicatiebedrijf van Nederland. Ons bedrijf blijft, net als Babbage Company, wel gewoon zelfstandig opereren onder de eigen naam. De komende periode onderzoeken we op welke gebieden […]
Lees meerNa 40 jaar is oprichter Hans van Eck op 1 september 2023 bij ons bedrijf gestopt. Hij startte ons bedrijf samen met Gijs van ’t Loo in 1983. Zij waren ervan overtuigd dat bedrijven konden profiteren van wat ze hadden geleerd tijdens hun studie Taalbeheersing. Hun intuïtie bleek juist. Zowel commerciële bedrijven als overheidsinstanties bleken […]
Lees meerIs het beide of beiden? Alle of allen, sommige of sommigen en andere of anderen? Je leest de regels in dit artikel.
Lees meer