Beeld bij: Whitpaper professioneel e-mailen
12 juli 2021: Martijn Jacobs

Gratis whitepaper Professioneel e-mailen

Een goede e-mail schrijven. Hoe moeilijk kan het zijn?

Iedereen schrijft e-mails.

En iedereen ontvangt e-mails. Misschien wel duizenden per jaar. We kunnen gerust stellen dat de e-mail naast de telefoon nog steeds het belangrijkste zakelijke communicatiemiddel is.

Maar: niemand krijgt les in het schrijven van een goede e-mail.

Dat is dan ook de reden dat wij jaarlijks medewerkers van honderden organisaties leren om betere e-mails te schrijven. En met succes! Onze cursisten zijn blij met de schrijfstrategieën die we ze aanreiken.

Een gratis whitepaper om je te helpen.

In deze whitepaper lees je meer over de strategie die je kunt volgen om een zakelijke e-mail zo te schrijven dat deze:

  • e-mail makkelijk en snel te lezen is;
  • e-mail vlot en snel te schrijven is;
  • e-mail 100% aansluit bij de uitstraling van uw organisatie.

Vul het formulier in.

En ontvang een gratis exemplaar van de whitepaper Professioneel e-mailen.

    Je voornaam*:

    Je achternaam*:

    Je e-mailadres*:

    Organisatie:

    Je telefoonnummer*:


    Waarom wil je deze whitepaper ontvangen?
    Ik wil zelf betere e-mail schrijven.Ik wil dat de medewerkers van mijn organisatie betere e-mails schrijven.Ik ben nieuwsgierig naar jullie visie op het schrijven van e-mails.

    Hoe wil je dat we contact met je opnemen na het lezen van de whitepaper?
    Je kunt mij bellen.Je kunt mij mailen.

    Ik ga akkoord met het privacybeleid.*

    * Verplichte velden.


     

    Wil je oefenen met het schrijven van brieven en e-mails?

    Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

    Blijf op de hoogte van de laatste blogs en beste schrijf- en spreektechnieken.

      Ja, ik ga akkoord met hetprivacybeleid

      Gerelateerde blogs

      Opinieonderzoek schriftelijke communicatie

      Opinieonderzoek schriftelijke communicatie: fouten kosten tijd en geld

      Lees meer pijltje
      Foto bij opinieonderzoek schriftelijke communicatie

      AllesoverHR en SYNC: opinieonderzoek schriftelijke communicatie

      Lees meer pijltje
      Beeld bij: Wat vinden werknemers van de communicatie van hun organisatie

      Wat vinden werknemers van de communicatie van hun organisatie?

      Lees meer pijltje

      Meer informatie?

      Bel of mail ons gerust. We helpen je graag verder!

      Mireille Eggenkamp foto voor contact
      Mireille Eggenkamp
      accountmanager

      Meer blogs over e-mails en brieven

      Een zakelijke e-mail schrijven. Hoe moeilijk kan het zijn?

      Een zakelijke e-mail schrijven. Hoe moeilijk kan het zijn?

      Een zakelijke e-mail schrijven. Hoe moeilijk kan het zijn? Nou, moeilijker dan je denkt! Gebruik daarom onze tips.

      Lees meer pijltje
      Beeld bij: een doeltreffende en lezersgerichte opbouw van je brief

      Een doeltreffende en lezersgerichte opbouw van je brief

      Wat is de juiste opbouw van een brief? Lees hoe je een lezersgerichte inleiding, kern en slot schrijft. En zo je gewenst doel bereikt.

      Lees meer pijltje
      Beeld bij: Zakelijke brief schrijven? Vergeet deze onderdelen niet

      Een zakelijke brief schrijven? Vergeet deze onderdelen niet!

      In deze blog lees je hoe je een zakelijke brief schrijft die piekfijn in orde is. Met alle onderdelen netjes op de juiste plaats.

      Lees meer pijltje

      Recente blogs

      Beeld bij: Wat doet een copywriter

      Wat doet een copywriter?

      'Op een feestje noemde ik mezelf copywriter. Maar eenmaal thuis begon het te knagen. Kon ik mezelf zomaar zo noemen?'

      Lees meer pijltje
      Beeld bij: Spreken zonder woorden. De kracht van non-verbale communicatie

      Spreken zonder woorden: de kracht van non-verbale communicatie

      Non-verbale communicatie is alle communicatie die niet via woorden verloopt. Denk aan lichaamstaal, maar ook aan de toon waarop je iets zegt.

      Lees meer pijltje
      Beeld bij: Je brief of e-mail afsluiten

      Je e-mail of brief afsluiten? Gebruik deze tips en voorbeelden

      Het afsluiten van je e-mail of brief. Hoe doe je dat? Vermijd clichézinnen en 'houd de deur open voor je lezer'.

      Lees meer pijltje