rate diensten 04-12-2023

rate diensten 595

rate diensten 09:30


8 | rate diensten 786
Afbeelding bij Training Zakelijke gesprekken voeren
- Trainingen

Training Zakelijke gesprekken voeren

Geen enkel gesprek verloopt vlekkeloos. Er gebeuren altijd onverwachte dingen. Een klant die boos wordt. Een gesprekspartner die jou niet begrijpt. Een gesprek waarbij de klik totaal ontbreekt.

Dat komt voor. De kunst is om hier goed mee om te gaan. En dat kan als je de regie over het gesprek hebt. En als je om kunt gaan met onverwachte situaties. Met emoties.

Wij leren je alle gesprekstechnieken aan die ervoor zorgen dat je een zakelijk gesprek altijd tot een goed einde brengt.

Deze training is ook online te organiseren.

play Bekijk de volledige video

Na deze training ...

… heb je meer gespreksvaardigheden in huis om een goed zakelijk gesprek aan te gaan;
… ben je in staat het verhaal helder te vertellen zodat het aansluit bij jouw gesprekspartner;
… heb je inzicht in jouw eigen talenten en valkuilen. En welke vaardigheden je helpen bij de valkuilen.

Programma training

Je leert …

… een prettige gesprekspartner te zijn: aansluiten en contact maken.
• Zet jouw instrumenten in: non-verbaal en verbaal communiceren.
• Stel de juiste vragen en vraag door: de functionaliteit van aannames.
• Ga voor een dialoog, voorkom een monoloog.

… een doelgerichte gesprekspartner te zijn: regie nemen en houden.
• Ontdek de handige opbouw van een gesprek: van kop tot staart.
• Stem af over doel en opbouw van het gesprek.
• Ervaar de kracht van metataal: benoem wat je doet en waarom.

… een professionele gesprekspartner te zijn: omgaan met weerstand en emoties.
• Signaleer weerstand en emoties op tijd, bij jezelf en jouw gesprekspartner.
• Vang weerstand en emoties op en buig deze om.
• Blijf in contact met jouw gesprekspartner, juist als het lastig wordt.
Wij kunnen in deze training ook inzoomen op specifieke gesprekssoorten als je daarmee wilt oefenen.

Mirjam Driessen

Prima training. Geeft houvast bij calamiteit.

8

Charlotte van Beuningen Woonstichting

20 juni 2023
Bekijk meer reviews
Nancy van Goch

Leuke en ook inhoudelijk goede training. Goede afwisseling van casussen, filmpjes en spelletjes.

8

Charlotte van Beuningen Woonstichting

19 juni 2023
Bekijk meer reviews
Anne-marie Weistra

Het werken in rollenspellen en leren van elkaars feedback.

8

Gemeente West Betuwe

25 mei 2023
Bekijk meer reviews
Raquelle van Gerder

Prettige manier van doceren, met optimale ruimte voor het oefenen van ontwikkelpunten. Hier werd goed op ingezoomd en met de acteur maakte dit het af.

8

Gemeente West Betuwe

25 mei 2023
Bekijk meer reviews
Tecla Borger

Ik vond het een leerzame training. De acteur zat steeds goed in zijn rol die hij moest spelen, zodat je ook daadwerkelijk het gevoel had dat je de persoon in werkelijkheid voor je had. Ik zou de training zeker aanraden voor iedereen die regelmatig contact heeft met inwoners, met collega's of externe partners.

8

Gemeente West Betuwe

25 mei 2023
Bekijk meer reviews
Ron Boelens

Leerzame training met interessante theorie om zelfverzekerder gesprekken in te gaan. Daarnaast is het oefenen met de 'acteur' erg nuttig en leerzaam, door zijn benaderbare en informele houding.

9

Veiligheidsregio Fryslân

18 mei 2023
Bekijk meer reviews
Linda Zoon

Zeer informatieve en leerzame training!

9

Woningbedrijf Velsen

5 mei 2023
Bekijk meer reviews
Sandy de Graaf

Ik vond het gezellig, leerzaam, nuttig en door de enthousiaste presentatie kon ik de aandacht er goed bij houden

10

Woningbedrijf Velsen

26 april 2023
Bekijk meer reviews
Rik Ligthart

Leerzame training met voorbeelden uit de praktijk. Het was een toegankelijke training die iedereen in elk vakgebied kan gebruiken!

8

Woningbedrijf Velsen

24 april 2023
Bekijk meer reviews
Angelique Otten

toepasbaar, herkenbaar, bewustwording

9

Gemeente West Betuwe

20 maart 2023
Bekijk meer reviews
Chris de Ruijter

Goede cursus, en met een acteur wordt de cursus realistischer

9

Gemeente West Betuwe

20 maart 2023
Bekijk meer reviews
Willemien Berendse

Verfrissend en verhelderend

8

Gemeente West Betuwe

20 maart 2023
Bekijk meer reviews
Michiel Deiman

Ik vind de cursus nuttig omdat je de theorie direct in de praktijk kunt oefenen met de gespreks acteur.

8

Woningbedrijf Velsen

12 december 2022
Bekijk meer reviews
Sarike Verbiest

Training met diepgang waarin je 'in het echt' kan oefenen en direct nuttige feedback krijgt.

9

Gemeente Den Haag

9 december 2022
Bekijk meer reviews
Adam Handelzalts

Een mooie manier om taaie en 'niet zo'n leuke deel van het werk' heel effectief en aangenaam over te brengen. Je krijgt hele duidelijke en concrete handvatten om je werk in de praktijk te verbeteren.

9

Landstede Groep

1 december 2022
Bekijk meer reviews
Arie den Hartog

Leerzame cursus , veel tips , voor iedereen een aanrader

9

Gemeente West Betuwe

29 november 2022
Bekijk meer reviews
Loni Verhagen

Ik vond het een plezierige en zeer effectieve training. In de training wordt een ogenschijnlijk saai onderwerp met kleur tot leven gebracht. Er worden veel inzichten verschaft, handvaten en tips gegeven en het wordt direct toegepast op waar je momenteel in de praktijk mee bezig bent. Het is een training die voor iedereen die adviezen geeft (en voornamelijk schrijft) zeer waardevol om te volgen.

9

Landstede Groep

9 november 2022
Bekijk meer reviews
Ester Raaijmakers

praktische training geeft handvatten om direct mee aan de slag te gaan

9

Rijnstate

25 juli 2022
Bekijk meer reviews
Wendy d'Hollosy

Leerzame training, die je bewust maakt hoe je de vraag achter de vraag kan achterhalen, wat vaak niet makkelijk is.

9

Cooperatie Univé U.A.

12 juli 2022
Bekijk meer reviews
Manja Peters

Praktijkgerichte training op maat met goede trainer! Prettig om over extra handvatten te beschikken.

9

Rijnstate

28 juni 2022
Bekijk meer reviews
Rico Kramer

Leuke en actieve training, waarbij realistische werksituaties behandeld worden.

8

Vereniging P&O Netwerk regio Ede- Arnhem- Nijmegen / Gelders Talent

28 juni 2022
Bekijk meer reviews
Tamara Salov

De training was erg leuk en leerzaam. Het oefenen met de acteur maakt dat je de theorie ook in de praktijk makkelijker kan toepassen. Ik heb er veel aan gehad en neem dit zeker mee naar de werkvloer.

8

Vereniging P&O Netwerk regio Ede- Arnhem- Nijmegen / Gelders Talent

28 juni 2022
Bekijk meer reviews
Jocelyn van Reekum

Een waardevolle training dat ik mijn dagelijks leven goed kan toepassen

8

Vereniging P&O Netwerk regio Ede- Arnhem- Nijmegen / Gelders Talent

28 juni 2022
Bekijk meer reviews
Dirkje Dietz

Handige training met fijne tips, ruimte om te oefenen

8

Vereniging P&O Netwerk regio Ede- Arnhem- Nijmegen / Gelders Talent

28 juni 2022
Bekijk meer reviews
Siep Harkema

Aantrekkelijke combinatie en afwisseling van theorie en praltijk. Bovendien alle ruimte om te leren.

8

Rijnstate

24 juni 2022
Bekijk meer reviews
Cynthia Hoedeman

Leuke interactieve training met goede tips. Iets meer praktijkvoorbeelden zouden het nog meer toepasbaar maken.

7

GroupM

22 juni 2022
Bekijk meer reviews
Wout Nomen

De training is heel nuttig om te zien hoe je het beste een adviesgesprek kunt voeren en waar je daarbij aan moet denken. Met praktische tips en nuttige oefeningen.

8

Gemeente Bodegraven-Reeuwijk

20 juni 2022
Bekijk meer reviews
Ted Ruijssenaars

interactieve cursus die bijdroeg aan mijn doelstellingen.

8

GroupM

20 juni 2022
Bekijk meer reviews
Sander Buijs

Ondanks de paar uurtjes toch veel kunnen opsteken.

8

GroupM

20 juni 2022
Bekijk meer reviews
Doris Vijfvinkel-Dom

Met een informele setting een interactieve training waarbij de theorie en praktijkvoorbeelden hand in hand gaan. Dit betekent dat je in het vakgebied kan groeien en angsten/aannames kan overwinnen omdat je oma thuis moet houden. Ook helpt het met je structuur in gesprekken toepassen waardoor het een effectiever gesprek zal zijn.

9

GroupM

17 juni 2022
Bekijk meer reviews
Michelle van Bennekom

Goede training met individuele ruimte om aan eigen leerdoelen te werken.

8

Gemeente Bodegraven-Reeuwijk

13 juni 2022
Bekijk meer reviews
Natasja Nienhuis-Zuidema

Het is een erg interessante training. Je leert hoe je zelf in bepaalde situaties kunt reageren of hoe je ermee om moet gaan. Ook de trainster en acteur deden het erg leuk en weten mensen goed mee te krijgen!

8

Gemeente Leeuwarden

10 juni 2022
Bekijk meer reviews
Anita Borgmeijer

Duidelijke training waarbij goed wordt ingespeeld , letterlijk door acteur, op situaties. Het maakt je bewust van het goed communiceren naar klanten.

8

Woonveste

25 mei 2022
Bekijk meer reviews
Roan Sanders

De training was duidelijk en helder. Daarnaast geeft het nieuwe inzichten over hoe je het beste een gesprek kunt voeren. Al met al is het interessant en informatief.

8

Cooperatie Univé U.A.

23 mei 2022
Bekijk meer reviews
Imke Hakkens

Ik vond het een leerzame training, het was een goede combinatie van theorie en praktische oefeningen.

8

Cooperatie Univé U.A.

5 mei 2022
Bekijk meer reviews
Robbert Van Dam

Nuttige training, waarbij de basis van een requirementsgesprek (opdrachtgesprek) aan de orde komt

8

Cooperatie Univé U.A.

5 mei 2022
Bekijk meer reviews
Bas Hengeveld

Ik vond de training leerzaam als beginnend zakelijk gesprekspartner. Veel tips en persoonlijke aandacht hoe je je kan verbeteren aan de hand van praktijkvoorbeelden.

8

GroupM

2 mei 2022
Bekijk meer reviews
Liesbeth Kuijpers

Ik vond het een leuke leerzame trainging met een enthousiaste docent.

8

AgroLingua

25 april 2022
Bekijk meer reviews
Carla Veeger

In steekwoorden: toegankelijk, bruikbaar, gezellig.

8

Landstede Groep

7 april 2022
Bekijk meer reviews
Joram Hendriks

Duidelijke manier van overbrengen van kennis. Waarin je structuur en tools krijgt aangeboden vanuit een interactieve manier met praktijkcasussen.

8

Landstede Groep

4 april 2022
Bekijk meer reviews
Barry van Laar

Training is voor diegene die direct en/of indirect met deze materie te maken hebben best goed, ze worden d.m.v. diverse en soms actuele voorbeelden geconfronteerd met oude gewoontes qua schrijven van stukken die na het volgen van deze cursus korter en beter beschreven gaan worden en de besluitvorming in positieve zin zal beïnvloeden met minder doorlooptijd.

8

Landstede Groep

4 april 2022
Bekijk meer reviews
Nazli Culfaz

Met dank aan de trainer en acteur. Het was een leerzaam en duidelijke cursus met goede voorbeelden. Heel goed uitgelegd op een simpele en snelle manier.

8

GroupM

1 april 2022
Bekijk meer reviews
Veerle van der Linden

Ik vond het een heldere en duidelijke training! De verwachtingen waren van te voren goed gemanaged door het intake gesprek. De informatieve training vond ik heel duidelijk en nuttig, om vervolgens in de tweede training in te zetten in de gesprekken. De afwisseling tussen informatie opnemen, leuke interactie tussendoor en daarna oefenen vond ik heel goed!

9

GroupM

25 maart 2022
Bekijk meer reviews
Bob Geers

Leuke leerzame trainging. Gezellig met het team.

8

GroupM

25 maart 2022
Bekijk meer reviews
Nadia Onken

Heel fijn om de training te volgen en vooral tips & tricks, in je werk te kunnen toepassen.

8

GroupM

23 maart 2022
Bekijk meer reviews
Nicole van der Bruggen

Goede trainer, goede actrice. Mooi om te zien dat er pijnpunten werden aangestipt en dat je dan weet waar je mee aan de slag kunt.

8

Gemeente 's-Hertogenbosch

19 januari 2022
Bekijk meer reviews
Jolanda Cools

Je kan gesprekken oefenen in een 'veilige' vertrouwde setting met de juiste feedback van zowel collega's als trainer en acteur.

8

Gemeente 's-Hertogenbosch

17 januari 2022
Bekijk meer reviews
Agnes Kozica

Leerzaam en praktijkgericht.

7

Gemeente 's-Hertogenbosch

14 januari 2022
Bekijk meer reviews
Silvia Meeuwsen

De training Klantgerichte Gesprekken & Klantgericht Schrijven is een mooie praktijkgerichte training. Het is een echte eye opener over hoe je een gesprek kunt voeren en de goede richting op krijgt.

8

Gemeente Leeuwarden

20 december 2021
Bekijk meer reviews
Dennis Morsinkhof

Prettig, afwisselend en informatief

7

Gemeente Berkelland

9 december 2021
Bekijk meer reviews

Doelgroep

Voor iedereen die …
… gesprekstechnieken beter onder de knie wil krijgen;
… achteraf bedenkt ‘dat had ik willen zeggen…’;
… inzicht en verdieping zoekt in de eigen gesprekstechnieken.

Didactiek

Oefenen, oefenen, oefenen …
Goede gesprekken voeren, leer je door continu te oefenen op basis van de aangeleerde technieken. Daarom ga je in onze training ook veel oefenen. Is dat spannend? Ja. Elke deelnemer vindt dat spannend. Toch is het de enige manier om gespreksvaardigheden goed aan te leren. En wees gerust. Wij zorgen voor een veilige leeromgeving waarin je je op jouw gemak voelt. We werken met kundige trainers en zeer ervaren trainingsacteurs die je helpen.

+ 40 dagen lang gratis tips!
Na de training krijg je via onze app nog 40 dagen lang elke dag 1 tip die aansluit bij de training. Deze tip houdt je bewust van wat je hebt geleerd. Het idee hierachter is dat je door nog 40 dagen lang bezig te zijn met het geleerde, de leerstof nog beter ‘inslijt’ en het effect nog groter wordt!

 

Deze training als incompany?

Wil je deze training voor meerdere collega’s organiseren?
Dat kan! Klassikaal of volledig online.
Of juist de effectieve combinatie daarvan: blended learning.
Welke vorm je ook kiest, we ontwikkelen een training 100% op maat voor jouw organisatie. Hoe uitgebreid het leertraject is? Dat bepaal je zelf. Neem gerust contact op met een van onze opleidingsadviseurs voor meer informatie via (0318) 69 69 00 of loo@lve.nl.

Ik wil advies op maat

Veelgestelde vragen

We helpen je graag verder bij vragen.

Geven jullie trainingen aan organisaties of ook aan individuen?

We doen beide.

Wil je een training voor jouw organisatie voor meerdere collega's organiseren? Dat kan. Klassikaal, volledig online of juist een combinatie van deze twee (blended learning). Welke vorm je ook kiest, we ontwikkelen een training 100% op maat voor jouw organisatie. Hoe uitgebreid het leertraject is? Dat bepaal je ook zelf.

Wil je een communicatietraining voor jezelf? Dat kan ook. We hebben 27 verschillende trainingen die we op ons kantoor in Ede organiseren. Daar kun je je voor inschrijven. Er staan meerdere data en tijdstippen gepland voor het hele jaar. De meeste open trainingen duren 1 dag.

Geven jullie alleen trainingen of doen jullie meer?

We geven vooral communicatietrainingen. Maar we kunnen daarnaast nog veel meer op het gebied van communicatie. Want onze klanten komen met allerlei communicatievragen bij ons. Ze willen bijvoorbeeld hun kernwaarden vertalen naar een concrete schrijfstijl. Hun ingewikkelde polisvoorwaarden laten herschrijven in begrijpelijke taal. Of enkel hun medewerkers laten opleiden om beter te communiceren. En dat wij ook daarna blijven helpen om het nieuw geleerde communicatiegedrag te blijven toepassen. We kunnen met al deze vragen helpen.

Onze adviseurs bespreken iedere klantvraag en maken een advies op maat. Dat kan betekenen dat we een schrijfstijlwijzer voor jouw organisatie ontwikkelen en alle standaardteksten in die stijl herschrijven. Of dat we een meetlat ontwikkelen om na de trainingen te toetsen of het geleerde communicatiegedrag niet wegzakt. Of we starten met een op maat gemaakte animatie voor jouw organisatie om draagvlak te creëren voor een nieuwe schrijfstijl binnen de organisatie. En pas daarna te starten met communicatietrainingen.

Wat we precies allemaal kunnen voor jou of voor jouw organisatie? Dat lees je bij ‘Wat wij doen’.

Hoe groot zijn de trainingsgroepen?

We werken met kleine groepen, omdat we persoonlijke aandacht belangrijk vinden. In een training over schriftelijke communicatie zitten maximaal 12 cursisten. En in een training over mondelinge communicatie maximaal 8 cursisten. Volg je een open training op ons kantoor in Ede? Dan is de groepsgrootte afhankelijk van het aantal inschrijvingen. Het kan dus voorkomen dat je slechts met 3 andere cursisten in de groep zit.

Hoe gaan jullie om met medewerkers die geen zin hebben in een training?

Ten eerste zorgen wij ervoor dat we leren leuk maken. Dat doen wij door een programma te maken dat boordevol zit met verrassende en inspirerende oefeningen, anekdotes en spellen. Wij zorgen ervoor dat onze cursisten, jouw medewerkers, de leukste training ooit krijgen. Dat klinkt misschien wat overdreven, maar dat horen wij echt vaak terug na een training.

Ten tweede werken wij altijd met onze eigen trainers. Die leiden we zelf op. En die staan garant voor een communicatietraining van het hoogste niveau.

Ten derde zorgen we in al onze trainingen eerst voor een denkomslag bij de cursisten. Dat kan omdat we een eigen en vernieuwende visie op communicatie hebben. Wij leren cursisten anders te kijken naar communicatie en klanten. En die denkomslag hebben ze nodig om ook blijvend anders te schrijven of spreken.

Waarom vragen jullie mij eigen materiaal in te sturen voor een training?

Wij baseren onze trainingen op jouw eigen teksten, gesprekken of films die je voor de training naar ons opstuurt. Zo weten we namelijk precies waar je al goed in bent en waar je je nog in kunt verbeteren. Op die manier kunnen we het niveau van de training bepalen. En kunnen we de focus leggen op de aandachtspunten van alle cursisten. Daarnaast maken we oefeningen met jouw eigen materiaal (uiteraard gaan wij zorgvuldig om met dat materiaal). Zodat je oefent met jouw eigen praktijksituaties en niet wordt afgeleid door inhoud waar je niet thuis in bent.

Krijg ik na de training nog iets om de leerstof onder de aandacht te houden?

Na de training krijg je via onze app nog 40 dagen lang iedere dag een tip die aansluit bij jouw training. Die tips houden je bewust van wat je hebt geleerd. Zodat het effect van de training nog groter is. Daarnaast vind je op jouw persoonlijke pagina van de cursistensite nog een samenvatting van de training en de presentatie van de trainer. Nog meer behoefte aan kennis? Op onze blogpagina vind je allerlei kennisartikelen.

Kan ik nog feedback vragen na een training?

Ja, je mag na een training nog een keer feedback vragen aan jouw trainer. Je stuurt bijvoorbeeld een eigen tekst of filmpje naar hem of haar op. En de trainer geeft je feedback via een persoonlijke e-coachingsfilm.

Als ik een tekstschrijver bij jullie inhuur, kan ik dan ook een geheel nieuwe tekst laten schrijven?

Ja, we gaan op ieder moment voor je aan de slag. Dus ook als je een nieuwe tekst wilt laten schrijven. Wij verzamelen de informatie, doen een interview of houden een gesprek met jou om de input te achterhalen. Vervolgens schrijven we de tekst. Jij kunt erop rekenen dat je een complete tekst krijgt die aansluit bij jouw lezer en uitstraalt wie jij bent of waar jouw organisatie voor staat.

Maar ook als je zelf een tekst hebt geschreven, kun je bij ons terecht. Bijvoorbeeld als je hier niet helemaal tevreden mee bent of als de schrijfstijl niet meer van deze tijd is. Of als je een document graag wilt laten controleren om zeker te weten dat je niets bent vergeten en alle puntjes op de i kloppen.

Kan ik mijn tekst laten checken op fouten?

Sterker nog, daar smullen wij van. Want onze tekstschrijvers zijn natuurlijk van het slag hippe tekstnerds. En doen niets liever dan teksten nalezen en corrigeren op type- of taalfouten. Als we dan ook nog advies kunnen geven over heldere formuleringen en een aantrekkelijke opbouw, zijn we helemaal in ons element. Geen vraag te gek, geen tekst te gek.

Volg ik de training met mensen uit mijn eigen branche?

De meeste trainingen organiseren we bij organisaties intern. Dus bij de meeste trainingen zitten collega's bij elkaar. Dat is anders bij onze open trainingen. Als je meedoet met een open training volg je deze samen met mensen uit allerlei verschillende branches. Wij horen vaak dat cursisten dit juist interessant vinden, omdat ze zo een kijkje in de keuken van collega’s uit andere branches kunnen nemen.

Is er een minimaal opleidingsniveau voor jullie trainingen?

Wij maken geen verschil in opleidingsniveaus. Onze trainingen zijn voor ieder opleidingsniveau geschikt. Dat kan, omdat we de trainingen helemaal afstemmen op de deelnemers die meedoen. Je hebt dus ook geen voorkennis of aanvangsniveau nodig om mee te kunnen doen met onze trainingen.

Heb ik nog wel een tekstschrijver nodig nu AI er is?

Als je de lat voor je teksten hoog legt: ja, dan heb je een vaardige tekstschrijver nodig. Taalmodellen zoals ChatGPT kunnen je zeker helpen met het schrijven van een tekst. En dat gaat ook nog eens erg snel en in grote hoeveelheden. Maar de taalmodellen brengen ook een hoop nadelen met zich mee. Ten eerste de kwaliteit van de tekst. AI is goed in het schrijven van algemene teksten, maar niet in teksten die gaan over specifieke situaties. Daarnaast mist AI essentiële kenmerken die belangrijk zijn voor een tekst op maat. Zoals inlevingsvermogen, authenticiteit en kennis over jullie organisatie. Daarnaast zijn er een hoop andere nadelen. AI heeft grote impact op het milieu, werkt vooroordelen in de hand en veel AI-tools waarborgen de privacy niet goed.

Is Loo van Eck dan volledig tégen de inzet van AI om te schrijven? Nee, zeker niet. Maar vaardige tekstschrijvers zijn essentieel voor goede teksten. Misschien wel meer dan ooit. Meer weten over AI? Bekijk onze training Slim schrijven met AI.

Waar vind ik alle informatie over mijn training?

Nadat je je hebt ingeschreven voor een training ontvang je een e-mail van ons. In die e-mail staat een link naar jouw persoonlijke pagina op onze cursistensite. Daar vind je alle informatie die je nodig hebt voor jouw training. Je vindt er informatie over de tijd, de locatie en de trainer van de training. En je ziet precies welke voorbereidingsacties je moet doen. Na de training kun je al het opleidingsmateriaal op jouw pagina vinden en jouw certificaat downloaden.

Moet ik zelf lunch meenemen naar een open training?

Nee. Als de training bij ons op kantoor is dan regelen wij een lunch. Heb je lunchwensen? Daar houden wij rekening mee. Je kunt dit aangeven bij de intakevragen.

Kan ik bij jullie kantoor parkeren als ik met de auto kom?

Ons kantoor is goed te bereiken. Maak je geen zorgen over het parkeren: er is voldoende ruimte om gratis te parkeren. We zitten in Ede, niet in de Randstad :-).

Bij wie kan ik terecht als ik vragen heb over de training?

Heb je vragen over een training of wil je advies? Dan kun je bellen naar (0318) 69 69 00. Of een e-mail sturen naar opentrainingen@lve.nl. Wij helpen je graag!

Kan ik mijn inschrijving voor een open training nog annuleren?

Je kunt dan tot 2 weken na de beslissing de training nog annuleren. Daarna kun je tot 4 weken voor de training nog afzeggen. Zonder kosten.
Zeg je later af? Dan betaal je:

  • 35% als je tussen 4 en 2 weken voor de training afzegt.
  • 65% als je tussen 2 weken en 1 week voor de training afzegt.
  • 100% als je minder dan 1 week van tevoren voor de training afzegt.

Wat voor soort teksten kan ik laten herschrijven?

Dat antwoord is eenvoudig: we kunnen elke tekst herschrijven. Van commerciële, overtuigende teksten, columns en blogs tot standaardbrieven, tenderteksten en juridische voorwaarden, brieven of rapporten. Je kunt ook bij ons terecht voor een vacaturetekst, websitetekst, een script of handleiding. Of misschien wil je een speech laten schrijven of hulp bij sociale mediaberichten. In dit boekje lees je meer over alle soorten teksten. Met heldere voorbeelden. Laat je inspireren!

Wat vinden andere mensen van de training die ik wil volgen?

Als je een training wilt volgen, is het fijn om te weten wat andere mensen van de training vonden. Je kunt dat heel gemakkelijk bekijken op de pagina van de training waarin je interesse hebt. In de blauwe balk staan ervaringen van mensen die de training eerder volgden.

Kan ik als individu ook iets laten herschrijven? (dus niet alleen als bedrijf)

Dat kan. Je hoeft geen bedrijf te hebben om je vraag bij ons neer te leggen. Aarzel niet, we denken graag met je mee!

Moet ik een laptop meenemen naar de training?

Bij de meeste trainingen hoeft dit niet. Volg je een training waarbij je wel een laptop mee moet nemen? Dan staat dit in de intakevragen die je voor de training van ons ontvangt. Heb je zelf geen laptop? Dan hebben wij een leenlaptop voor jou.

Ik moet een e-learning volgen voor de training. Waar kan ik die vinden?

Nadat je je hebt ingeschreven voor een training ontvang je een e-mail van ons. In die e-mail staat een link naar jouw persoonlijke pagina op onze cursistensite. Volg je een e-learning voordat je meedoet aan een training? Dan staat die daar voor je klaar.

Krijg ik een certificaat na de training?

Ja, je krijgt een certificaat. Nadat je je hebt ingeschreven voor een training ontvang je een e-mail van ons. In die e-mail staat een link naar jouw persoonlijke pagina op onze cursistensite. Op die pagina vind je na de training al het opleidingsmateriaal. Je kunt daar jouw certificaat downloaden nadat je de evaluatievragen hebt ingevuld.

Wanneer ontvang ik de rekening van de training?

Je ontvangt de rekening een paar dagen na je inschrijving. Je ontvangt deze via de mail.

Heb je nog geen passend antwoord gevonden?

Neem contact op met een van onze medewerkers.

Neem contact op

Ook interessant voor jou:

Afbeelding bij cursus telefoneren

Training Telefoneren

Lees meer
afbeelding bij training Brieven & E-mails schrijven

Training Brieven en e-mails

Lees meer
Afbeelding bij Training Offertes maken

Training Offertes schrijven

Lees meer

Tips, blogs en artikelen:

Beeld bij: Betere gesprekken met de Roos van Leary

Actie = Reactie. Betere gesprekken met de Roos van Leary

De Roos van Leary helpt je betere professionele gesprekken te voeren. De centrale regel: actie = reactie.

Lees meer
Beeld bij: Baliegesprekken die passen bij je kernwaarden

Baliegesprekken die passen bij je kernwaarden

Doe wat je als organisatie belooft. Ook aan de balie. Dat gaat een stuk beter na het lezen van onze tips.

Lees meer
Beeld bij: gesprekstechnieken voor betere zakelijke gesprekken

Gesprekstechnieken voor betere zakelijke gesprekken

Je wilt dat je zakelijke gesprekken vloeiend en natuurlijk verlopen. Hoe doe je dat? Welke gesprekstechnieken gebruik je daarvoor?

Lees meer

Training Zakelijke gesprekken voeren

rate diensten 786
rate dienstenEerstvolgende training: 04-12-2023
€ 595
rate diensten09:30

Inschrijving: Training Zakelijke gesprekken voeren

Wanneer wil je de training volgen?

€ 595

Contact

Vragen of advies?
Heb je vragen? Of wil je meer advies? Bel of mail gerust.
Je bereikt ons via 0318 69 69 00 of loo@lve.nl. Wij helpen je graag verder.

Contactformulier
Wil je dat wij contact met je opnemen? Laat dan je gegevens hieronder achter.

    Ja, ik ga akkoord met hetprivacybeleid

    Wat onze klanten ervaren

    Close

    Prima training. Geeft houvast bij calamiteit.

    Love 8

    Charlotte van Beuningen Woonstichting

    20 juni 2023

    Leuke en ook inhoudelijk goede training. Goede afwisseling van casussen, filmpjes en spelletjes.

    Love 8

    Charlotte van Beuningen Woonstichting

    19 juni 2023

    Het werken in rollenspellen en leren van elkaars feedback.

    Love 8

    Gemeente West Betuwe

    25 mei 2023

    Prettige manier van doceren, met optimale ruimte voor het oefenen van ontwikkelpunten. Hier werd goed op ingezoomd en met de acteur maakte dit het af.

    Love 8

    Gemeente West Betuwe

    25 mei 2023

    Ik vond het een leerzame training. De acteur zat steeds goed in zijn rol die hij moest spelen, zodat je ook daadwerkelijk het gevoel had dat je de persoon in werkelijkheid voor je had. Ik zou de training zeker aanraden voor iedereen die regelmatig contact heeft met inwoners, met collega's of externe partners.

    Love 8

    Gemeente West Betuwe

    25 mei 2023

    Leerzame training met interessante theorie om zelfverzekerder gesprekken in te gaan. Daarnaast is het oefenen met de 'acteur' erg nuttig en leerzaam, door zijn benaderbare en informele houding.

    Love 9

    Veiligheidsregio Fryslân

    18 mei 2023

    Zeer informatieve en leerzame training!

    Love 9

    Woningbedrijf Velsen

    5 mei 2023

    Ik vond het gezellig, leerzaam, nuttig en door de enthousiaste presentatie kon ik de aandacht er goed bij houden

    Love 10

    Woningbedrijf Velsen

    26 april 2023

    Leerzame training met voorbeelden uit de praktijk. Het was een toegankelijke training die iedereen in elk vakgebied kan gebruiken!

    Love 8

    Woningbedrijf Velsen

    24 april 2023

    toepasbaar, herkenbaar, bewustwording

    Love 9

    Gemeente West Betuwe

    20 maart 2023

    Goede cursus, en met een acteur wordt de cursus realistischer

    Love 9

    Gemeente West Betuwe

    20 maart 2023

    Verfrissend en verhelderend

    Love 8

    Gemeente West Betuwe

    20 maart 2023

    Ik vind de cursus nuttig omdat je de theorie direct in de praktijk kunt oefenen met de gespreks acteur.

    Love 8

    Woningbedrijf Velsen

    12 december 2022

    Training met diepgang waarin je 'in het echt' kan oefenen en direct nuttige feedback krijgt.

    Love 9

    Gemeente Den Haag

    9 december 2022

    Een mooie manier om taaie en 'niet zo'n leuke deel van het werk' heel effectief en aangenaam over te brengen. Je krijgt hele duidelijke en concrete handvatten om je werk in de praktijk te verbeteren.

    Love 9

    Landstede Groep

    1 december 2022

    Leerzame cursus , veel tips , voor iedereen een aanrader

    Love 9

    Gemeente West Betuwe

    29 november 2022

    Ik vond het een plezierige en zeer effectieve training. In de training wordt een ogenschijnlijk saai onderwerp met kleur tot leven gebracht. Er worden veel inzichten verschaft, handvaten en tips gegeven en het wordt direct toegepast op waar je momenteel in de praktijk mee bezig bent. Het is een training die voor iedereen die adviezen geeft (en voornamelijk schrijft) zeer waardevol om te volgen.

    Love 9

    Landstede Groep

    9 november 2022

    praktische training geeft handvatten om direct mee aan de slag te gaan

    Love 9

    Rijnstate

    25 juli 2022

    Leerzame training, die je bewust maakt hoe je de vraag achter de vraag kan achterhalen, wat vaak niet makkelijk is.

    Love 9

    Cooperatie Univé U.A.

    12 juli 2022

    Praktijkgerichte training op maat met goede trainer! Prettig om over extra handvatten te beschikken.

    Love 9

    Rijnstate

    28 juni 2022

    Leuke en actieve training, waarbij realistische werksituaties behandeld worden.

    Love 8

    Vereniging P&O Netwerk regio Ede- Arnhem- Nijmegen / Gelders Talent

    28 juni 2022

    De training was erg leuk en leerzaam. Het oefenen met de acteur maakt dat je de theorie ook in de praktijk makkelijker kan toepassen. Ik heb er veel aan gehad en neem dit zeker mee naar de werkvloer.

    Love 8

    Vereniging P&O Netwerk regio Ede- Arnhem- Nijmegen / Gelders Talent

    28 juni 2022

    Een waardevolle training dat ik mijn dagelijks leven goed kan toepassen

    Love 8

    Vereniging P&O Netwerk regio Ede- Arnhem- Nijmegen / Gelders Talent

    28 juni 2022

    Handige training met fijne tips, ruimte om te oefenen

    Love 8

    Vereniging P&O Netwerk regio Ede- Arnhem- Nijmegen / Gelders Talent

    28 juni 2022

    Aantrekkelijke combinatie en afwisseling van theorie en praltijk. Bovendien alle ruimte om te leren.

    Love 8

    Rijnstate

    24 juni 2022

    Leuke interactieve training met goede tips. Iets meer praktijkvoorbeelden zouden het nog meer toepasbaar maken.

    Love 7

    GroupM

    22 juni 2022

    De training is heel nuttig om te zien hoe je het beste een adviesgesprek kunt voeren en waar je daarbij aan moet denken. Met praktische tips en nuttige oefeningen.

    Love 8

    Gemeente Bodegraven-Reeuwijk

    20 juni 2022

    interactieve cursus die bijdroeg aan mijn doelstellingen.

    Love 8

    GroupM

    20 juni 2022

    Ondanks de paar uurtjes toch veel kunnen opsteken.

    Love 8

    GroupM

    20 juni 2022

    Met een informele setting een interactieve training waarbij de theorie en praktijkvoorbeelden hand in hand gaan. Dit betekent dat je in het vakgebied kan groeien en angsten/aannames kan overwinnen omdat je oma thuis moet houden. Ook helpt het met je structuur in gesprekken toepassen waardoor het een effectiever gesprek zal zijn.

    Love 9

    GroupM

    17 juni 2022

    Goede training met individuele ruimte om aan eigen leerdoelen te werken.

    Love 8

    Gemeente Bodegraven-Reeuwijk

    13 juni 2022

    Het is een erg interessante training. Je leert hoe je zelf in bepaalde situaties kunt reageren of hoe je ermee om moet gaan. Ook de trainster en acteur deden het erg leuk en weten mensen goed mee te krijgen!

    Love 8

    Gemeente Leeuwarden

    10 juni 2022

    Duidelijke training waarbij goed wordt ingespeeld , letterlijk door acteur, op situaties. Het maakt je bewust van het goed communiceren naar klanten.

    Love 8

    Woonveste

    25 mei 2022

    De training was duidelijk en helder. Daarnaast geeft het nieuwe inzichten over hoe je het beste een gesprek kunt voeren. Al met al is het interessant en informatief.

    Love 8

    Cooperatie Univé U.A.

    23 mei 2022

    Ik vond het een leerzame training, het was een goede combinatie van theorie en praktische oefeningen.

    Love 8

    Cooperatie Univé U.A.

    5 mei 2022

    Nuttige training, waarbij de basis van een requirementsgesprek (opdrachtgesprek) aan de orde komt

    Love 8

    Cooperatie Univé U.A.

    5 mei 2022

    Ik vond de training leerzaam als beginnend zakelijk gesprekspartner. Veel tips en persoonlijke aandacht hoe je je kan verbeteren aan de hand van praktijkvoorbeelden.

    Love 8

    GroupM

    2 mei 2022

    Ik vond het een leuke leerzame trainging met een enthousiaste docent.

    Love 8

    AgroLingua

    25 april 2022

    In steekwoorden: toegankelijk, bruikbaar, gezellig.

    Love 8

    Landstede Groep

    7 april 2022

    Duidelijke manier van overbrengen van kennis. Waarin je structuur en tools krijgt aangeboden vanuit een interactieve manier met praktijkcasussen.

    Love 8

    Landstede Groep

    4 april 2022

    Training is voor diegene die direct en/of indirect met deze materie te maken hebben best goed, ze worden d.m.v. diverse en soms actuele voorbeelden geconfronteerd met oude gewoontes qua schrijven van stukken die na het volgen van deze cursus korter en beter beschreven gaan worden en de besluitvorming in positieve zin zal beïnvloeden met minder doorlooptijd.

    Love 8

    Landstede Groep

    4 april 2022

    Met dank aan de trainer en acteur. Het was een leerzaam en duidelijke cursus met goede voorbeelden. Heel goed uitgelegd op een simpele en snelle manier.

    Love 8

    GroupM

    1 april 2022

    Ik vond het een heldere en duidelijke training! De verwachtingen waren van te voren goed gemanaged door het intake gesprek. De informatieve training vond ik heel duidelijk en nuttig, om vervolgens in de tweede training in te zetten in de gesprekken. De afwisseling tussen informatie opnemen, leuke interactie tussendoor en daarna oefenen vond ik heel goed!

    Love 9

    GroupM

    25 maart 2022

    Leuke leerzame trainging. Gezellig met het team.

    Love 8

    GroupM

    25 maart 2022

    Heel fijn om de training te volgen en vooral tips & tricks, in je werk te kunnen toepassen.

    Love 8

    GroupM

    23 maart 2022

    Goede trainer, goede actrice. Mooi om te zien dat er pijnpunten werden aangestipt en dat je dan weet waar je mee aan de slag kunt.

    Love 8

    Gemeente 's-Hertogenbosch

    19 januari 2022

    Je kan gesprekken oefenen in een 'veilige' vertrouwde setting met de juiste feedback van zowel collega's als trainer en acteur.

    Love 8

    Gemeente 's-Hertogenbosch

    17 januari 2022

    Leerzaam en praktijkgericht.

    Love 7

    Gemeente 's-Hertogenbosch

    14 januari 2022

    De training Klantgerichte Gesprekken & Klantgericht Schrijven is een mooie praktijkgerichte training. Het is een echte eye opener over hoe je een gesprek kunt voeren en de goede richting op krijgt.

    Love 8

    Gemeente Leeuwarden

    20 december 2021

    Prettig, afwisselend en informatief

    Love 7

    Gemeente Berkelland

    9 december 2021