calendar 09-09-2024

rate diensten 595

rate diensten 09:30


unlike
8.16 | poppetje 496
Afbeelding bij cursus telefoneren
- Trainingen

Training Telefoneren

Telefoneren is topsport.

We telefoneren dagelijks. Kun je het dan nog wel topsport noemen? Ja. Zeker als je telefoongesprekken wilt voeren op een manier die bij de uitstraling van je organisatie past. Want daarvoor is meer nodig dan een beetje verstaanbaar en vriendelijk uit je woorden komen. In je zakelijke telefoongesprekken wil je je gesprekspartner goed helpen, je eigen boodschappen duidelijk overbrengen, werken aan je relatie met die gesprekspartner en daarbij de hele tijd de regie in handen houden.

Eigenlijk is het gek dat wat we zo veel doen, we nooit echt op school hebben geleerd. Maar het is niet te laat. Tijdens onze training leer je jouw telefoonvaardigheden razendsnel verbeteren. Want juist doordat je dagelijks belt, kun je het ook snel verbeteren.

Screenshot van video Onze visie op telefoneren play Bekijk de volledige video

Na deze training ...

… voer je voortaan zelfverzekerd telefoongesprekken;
… weet je welke rol je moet kiezen voor een vlekkeloos telefoongesprek;
… kun je moeiteloos omgaan met weerstanden, slecht nieuws en klachten.

Programma training

Je leert …

… hoe je jouw telefoongesprek logisch en efficiënt opbouwt.
• Hoe leid je het telefoongesprek goed in?
• Hoe taxeer je de vraag nauwkeurig?
• Hoe bouw je jouw antwoord op?
• Hoe sluit je vriendelijk en doeltreffend af?

… hoe je omgaat met emotionele bellers.
• Wat is jouw rol: politieagent, gatekeeper, dienstverlener of … adviseur?
• Hoe kun je een goede luisteraar zijn?
• Hoe ga je om met weerstand en emoties, zoals: irritatie en kwaadheid?

… hoe je servicegericht belt.
• Hoe kom je over aan de telefoon?
• Op welke manier denk en leef je mee?
• Hoe straal je in het telefoongesprek uit wie jouw organisatie is?

Ingrid van Oudheusden

Het was een leerzame training met veel ruimte voor eigen input. Ze pakken aan waar jij mee wil oefenen, niet met wat je al goed kan. De trainer is enthousiast en de actrice leeft zich heel goed in, in haar rol.

afbeelding bij review 9

Van Gent Autobedrijf

11 juni 2024
Bekijk meer reviews
Marleen van der Wielen

Een leuke, leerzame training die een aanvulling is op de kennis die je zelf al hebt door ervaring met klantcontact.

afbeelding bij review 8

Talis

10 juni 2024
Bekijk meer reviews
Erna Leegstra

Prettige hele open en leerzame training.

afbeelding bij review 10

Van Gent Autobedrijf

7 juni 2024
Bekijk meer reviews
Amarense Oving- de groot

De training was erg leerzaam en interessant. Met de manier waarop de training werd gegeven was het niet alleen informatief maar door de interactie ook nog eens leuk waardoor het prettig te volgen was

afbeelding bij review 9

Univé Schade

21 mei 2024
Bekijk meer reviews
Vincent van Gastel

De training had een fijne opbouw in 2 sessies. In de tweede training was er een acteur. Dat leek heel spannend, maar er was alle ruimte voor gesprek en kennismaking voor het oefenen en dat voelde heel prettig waardoor het heel allemaal heel natuurlijk ging.

afbeelding bij review 8

Univé Schade

16 mei 2024
Bekijk meer reviews
Berdith Korenblek

Waardevol met veel inzichten hoe jezelf reageert en door dit iets anders te doen je mooiere resultaten kunt bereiken.

afbeelding bij review 8

ProWonen

18 april 2024
Bekijk meer reviews
Luciënne Hoffman

Ik vond het een waardevolle en aangename training. Ik kon de aandacht er goed bijhouden door het enthousiasme van de cursusleider. Ook in face-to-face gesprekken kun je de "geleerde" technieken toepassen.

afbeelding bij review 9

ProWonen

17 april 2024
Bekijk meer reviews
Helga Krooshof

Prima sfeer. Trainer en actrice zijn zeer goed bevallen. En we hebben allemaal wat opgestoken. De puntjes zijn op de i gekomen.

afbeelding bij review 9

ProWonen

15 april 2024
Bekijk meer reviews
Teun van Gerven

Een leerzame ervaring

afbeelding bij review 8

RA+ ingenieurs

2 april 2024
Bekijk meer reviews
Sven Manders

Een leerzame training, waarbij veel aandacht is voor de mensen die de training volgen. De cursist doet er alles aan om de aandacht van iedereen er bij te houden en iedereen onderdeel te laten zijn van de cursus.

afbeelding bij review 8

RA+ ingenieurs

29 maart 2024
Bekijk meer reviews
Wilma Niks - Poppema

Leuke, laagdrempelige manier van trainen met leuke begeleiders

afbeelding bij review 9

Treant Zorggroep

28 maart 2024
Bekijk meer reviews
Albertje Schutrups

Fijne training met goede input en alle ruimte voor feedback.

afbeelding bij review 9

Treant Zorggroep

28 maart 2024
Bekijk meer reviews
Janny Postma

Een leuke leerzame training in een gemoedelijke sfeer.

afbeelding bij review 9

Conntact

26 maart 2024
Bekijk meer reviews
Bas van Staveren

De training was super leuk, interessant, leerzaam en direct toepasbaar binnen mijn werk.

afbeelding bij review 9

RA+ ingenieurs

7 maart 2024
Bekijk meer reviews
Marjan van Geel

De training was leerzaam; waarbij je eerst de basis (theorie) krijgt en daarna daarmee gaat oefenen. De training wordt tussendoor aangepast op wat er nodig is binnen de groep. Casussen worden met een acteur nagespeeld. Erg leerzaam.

afbeelding bij review 7

Gemeente 's-Hertogenbosch

16 februari 2024
Bekijk meer reviews
Anischa Kalpoe

het was een hele leuke ervaring. je leert er ook echt iets van omdat je tijdens de gesprekken ook feedback kan ontvangen zodat je het gelijk kan toepassen. ook zijn het hele lieve en leuke mensen.

afbeelding bij review 8

Gemeente 's-Hertogenbosch

15 januari 2024
Bekijk meer reviews
Riny Brocatus

Zeer leerzame training voor het oefenen van allerlei soorten moeilijke gesprekken.

afbeelding bij review 10

Gemeente 's-Hertogenbosch

23 november 2023
Bekijk meer reviews
Elise Damen Lagarde

Training sluit goed aan bij de praktijk. Realistische oefeningen en prettige omgeving gecreëerd door trainer om in te oefenen.

afbeelding bij review 10

Gemeente 's-Hertogenbosch

23 november 2023
Bekijk meer reviews
Jacqueline Mutsaars

Interessant, Leerzaam, veilige leeromgeving

afbeelding bij review 8

Gemeente 's-Hertogenbosch

22 november 2023
Bekijk meer reviews
Gina Delsine

Leuk en leerzaam.

afbeelding bij review 10

Gemeente 's-Hertogenbosch

21 november 2023
Bekijk meer reviews
Robin Baltussen

De cursus is leerzaam, alles wordt goed uitgelegd. Er wordt stilgestaan bij wat jij nodig hebt of waar jij graag nog tips voor wilt hebben. Ook het oefenen met een acteur is fijn omdat deze zich echt in een rol verplaatsen zodat je jouw casussen goed kunt behandelen.

afbeelding bij review 8

ISD BOL (Sociale dienst Brunssum, Onderbanken en Landgraaf)

21 november 2023
Bekijk meer reviews
Peter Jacobs

Goed, en interessant.

afbeelding bij review 8

ISD BOL (Sociale dienst Brunssum, Onderbanken en Landgraaf)

20 november 2023
Bekijk meer reviews
Melanie Gaydka

Het was een duidelijke structurele training met veel voorbeelden en een goede actrice.

afbeelding bij review 9

ISD BOL (Sociale dienst Brunssum, Onderbanken en Landgraaf)

20 november 2023
Bekijk meer reviews
Monique Scholtes

prima cursus met fantastische cursusleiders

afbeelding bij review 9

ISD BOL (Sociale dienst Brunssum, Onderbanken en Landgraaf)

20 november 2023
Bekijk meer reviews
Daphne Boom

Een interessante leerzame training die je inzicht geeft in de manier van reageren en communiceren van jezelf en die van anderen.

afbeelding bij review 9

Rijnhart Wonen

10 november 2023
Bekijk meer reviews
Astrid van Erp

Leerzaam en soms hilarisch.

afbeelding bij review 8

Gemeente 's-Hertogenbosch

10 november 2023
Bekijk meer reviews
Berthy Heuten

Ik vond deze training plezierig. Het nabootsen van verschillende situaties vond ik super fijn. Ik heb veel tips gekregen hoe om te gaan met lastige situaties en wetend dat je altijd je rust moment kunt nemen.

afbeelding bij review 8

ISD BOL (Sociale dienst Brunssum, Onderbanken en Landgraaf)

1 november 2023
Bekijk meer reviews
Kitty Dekker

Het was lekker interactief

afbeelding bij review 8

Gemeente Den Haag

31 oktober 2023
Bekijk meer reviews
Nancy Hoeijmans

Deze training is belangrijk om te groeien als bedrijf, zodat de professionaliteit altijd gewaarborgd blijft en vooral ook professionaliteit in de communicatie naar cliënten toe.

afbeelding bij review 10

ISD BOL (Sociale dienst Brunssum, Onderbanken en Landgraaf)

30 oktober 2023
Bekijk meer reviews
Anita Krop

Leuke en duidelijke training. Veel informatie, maar zo gebracht dat je er ook wat mee kunt in het dagelijks leven.

afbeelding bij review 10

Syntrus Achmea Vermogensbeheer

10 oktober 2023
Bekijk meer reviews
Yvonne Peeters

Geweldig vooral door trainer en acteur, cursus is in de praktijk toe te passen!

afbeelding bij review 10

Gemeente Sittard-Geleen

26 juli 2023
Bekijk meer reviews
Thana Vossen

Een leuke interactieve training met veel afwisseling. De theorie is heel duidelijk uitgelegd met ondersteuning van een powerpoint presentatie. Het oefenen met telefoongesprekken samen met de actrice was heel prettig, zinvol en leerzaam waaruit je direct tops/ tips haalt voor de dag erna.

afbeelding bij review 8

Gemeente Sittard-Geleen

13 juli 2023
Bekijk meer reviews
Margot Tresper

de training was leerzaam, enkele goede tips gekregen

afbeelding bij review 8

Gemeente Sittard-Geleen

10 juli 2023
Bekijk meer reviews
Inge Sijstermans

Fijne training die laagdrempelig is. Het tweede deel van de training met de acteur was heel goed te doen. Er was ruimte voor iedereen persoonlijk om moeilijkheden toe te lichten en hier werd heel goed op ingespeeld. Top!

afbeelding bij review 8

Gemeente Sittard-Geleen

10 juli 2023
Bekijk meer reviews
Eveline van der Weide

TOP

afbeelding bij review 10

Gemeente Amstelveen

6 juli 2023
Bekijk meer reviews
Petra Bakker

Prettig en deskundig

afbeelding bij review 8

Oosterpoort

22 juni 2023
Bekijk meer reviews
Sanne Jansen

Erg fijne en prettige training om weer even zicht op jezelf te krijgen hoe je reageert op dingen

afbeelding bij review 9

Oosterpoort

21 juni 2023
Bekijk meer reviews
Patrick Sanders

Goede training met veel tips en nabootsten van de praktijk.

afbeelding bij review 8

Syntrus Achmea Vermogensbeheer

25 mei 2023
Bekijk meer reviews
Farida Hasnaoui

De training heb ik als leuk, leerzaam en nuttig ervaren.

afbeelding bij review 8

GGZ Delfland

25 mei 2023
Bekijk meer reviews
Peter-paul Verschuuren

Leuke training in een ongedwongen sfeer

afbeelding bij review 8

Syntrus Achmea Vermogensbeheer

25 mei 2023
Bekijk meer reviews
Marcel Izeboud

Een hele leuke praktijkgerichte training in een zeer prettige ontspannen sfeer. Zeker de moeite waard. Zelfs als je dacht het niet nodig te hebben.

afbeelding bij review 8

Syntrus Achmea Vermogensbeheer

24 mei 2023
Bekijk meer reviews
Yannick Olfers

Leerzame training met leuke presentator en acteur

afbeelding bij review 9

Syntrus Achmea Vermogensbeheer

22 mei 2023
Bekijk meer reviews
Nikki Kremers

informatieve en leerzame training gegeven door een fijne spreker die de aandacht wist vast te houden

afbeelding bij review 9

Sint Maartenskliniek

22 mei 2023
Bekijk meer reviews
Petra Holthuijsen - scholten

Interessante leerzame training.

afbeelding bij review 8

Sint Maartenskliniek

21 mei 2023
Bekijk meer reviews
Niek Verhoeven

Training was voor mij weer de puntjes op de I zetten.

afbeelding bij review 7

Sint Maartenskliniek

19 mei 2023
Bekijk meer reviews
Peter van Raak

Interactief en leerzaam! Een slijpsteen voor mensen die vaak telefonisch contact hebben.

afbeelding bij review 8

Syntrus Achmea Vermogensbeheer

19 mei 2023
Bekijk meer reviews
Conny Driesen

het was een goede training met praktijkgerichte situaties

afbeelding bij review 8

Syntrus Achmea Vermogensbeheer

17 mei 2023
Bekijk meer reviews
Petra Steijaert

Een goede training een andere telefoon training dan de doorsnee training, er worden handvaten aangereikt/.

afbeelding bij review 9

Syntrus Achmea Vermogensbeheer

17 mei 2023
Bekijk meer reviews
Maxime Ris

leuk!

afbeelding bij review 8

Syntrus Achmea Vermogensbeheer

10 mei 2023
Bekijk meer reviews
Jorin Scholte

Leuke training.

afbeelding bij review 8

Syntrus Achmea Vermogensbeheer

10 mei 2023
Bekijk meer reviews
pijltje pijltje

Doelgroep

Voor iedereen die …
… tijdens het werk veel gebruikmaakt van de telefoon;
… belt met relaties, klanten, leveranciers;
… dagelijks veel telefoontjes krijgt.

Didactiek

Meer dan een kunstje.
Natuurlijk is een goede basis belangrijk. Daarom beginnen we in deze training met de basis van het telefoneren. Maar we gaan ook een laag dieper. Wie ben je? Wie is jouw klant? En hoe reageer je op elkaar? Vanuit bewustwording leer je jouw nieuwe vaardigheden tactisch in te zetten. En dat is mooi: de klant verwacht immers geen kunstje, maar inzicht.

Je gaat veel oefenen.
Want op die manier leer je het snelst. Is dat spannend? Ja. Dat vindt elke deelnemer. Daarom creëren we een prettige leeromgeving met niet te veel deelnemers. Je leert elkaar eerst kennen, waardoor het oefenen minder spannend is. Bovendien maken we gebruik van ervaren trainingsacteurs.

+ 40 dagen lang gratis tips!
Na de training krijg je via onze app nog 40 dagen lang elke dag 1 tip die aansluit bij de training. Deze tip houdt je bewust van wat je hebt geleerd. Het idee hierachter is dat je door nog 40 dagen lang bezig te zijn met het geleerde, de leerstof nog beter ‘inslijt’ en het effect nog groter wordt!

Deze training als incompany?

Wil je deze training voor meerdere collega’s organiseren?
Dat kan! Klassikaal of volledig online.
Of juist de effectieve combinatie daarvan: blended learning.
Welke vorm je ook kiest, we ontwikkelen een training 100% op maat voor jouw organisatie. Hoe uitgebreid het leertraject is? Dat bepaal je zelf. Neem gerust contact op met een van onze opleidingsadviseurs voor meer informatie via (0318) 69 69 00 of loo@lve.nl.

Ik wil advies op maatpijltje

Veelgestelde vragen

We helpen je graag verder bij vragen.

Geven jullie alleen trainingen of doen jullie meer?

We geven vooral communicatietrainingen. Maar we kunnen daarnaast nog veel meer op het gebied van communicatie. Want onze klanten komen met allerlei communicatievragen bij ons. Ze willen bijvoorbeeld hun kernwaarden vertalen naar een concrete schrijfstijl. Hun ingewikkelde polisvoorwaarden laten herschrijven in begrijpelijke taal. Of enkel hun medewerkers laten opleiden om beter te communiceren. En dat wij ook daarna blijven helpen om het nieuw geleerde communicatiegedrag te blijven toepassen. We kunnen met al deze vragen helpen.

Onze adviseurs bespreken iedere klantvraag en maken een advies op maat. Dat kan betekenen dat we een schrijfstijlwijzer voor jouw organisatie ontwikkelen en alle standaardteksten in die stijl herschrijven. Of dat we een meetlat ontwikkelen om na de trainingen te toetsen of het geleerde communicatiegedrag niet wegzakt. Of we starten met een op maat gemaakte animatie voor jouw organisatie om draagvlak te creëren voor een nieuwe schrijfstijl binnen de organisatie. En pas daarna te starten met communicatietrainingen.

Wat we precies allemaal kunnen voor jou of voor jouw organisatie? Dat lees je bij ‘Wat wij doen’.

Geven jullie trainingen aan organisaties of ook aan individuen?

We doen beide.

Wil je een training voor jouw organisatie voor meerdere collega's organiseren? Dat kan. Klassikaal, volledig online of juist een combinatie van deze twee (blended learning). Welke vorm je ook kiest, we ontwikkelen een training 100% op maat voor jouw organisatie. Hoe uitgebreid het leertraject is? Dat bepaal je ook zelf.

Wil je een communicatietraining voor jezelf? Dat kan ook. We hebben 27 verschillende trainingen die we op ons kantoor in Ede organiseren. Daar kun je je voor inschrijven. Er staan meerdere data en tijdstippen gepland voor het hele jaar. De meeste open trainingen duren 1 dag.

Hoe groot zijn de trainingsgroepen?

We werken met kleine groepen, omdat we persoonlijke aandacht belangrijk vinden. In een training over schriftelijke communicatie zitten maximaal 12 cursisten. En in een training over mondelinge communicatie maximaal 8 cursisten. Volg je een open training op ons kantoor in Ede? Dan is de groepsgrootte afhankelijk van het aantal inschrijvingen. Het kan dus voorkomen dat je slechts met 3 andere cursisten in de groep zit.

Hoe gaan jullie om met medewerkers die geen zin hebben in een training?

Ten eerste zorgen wij ervoor dat we leren leuk maken. Dat doen wij door een programma te maken dat boordevol zit met verrassende en inspirerende oefeningen, anekdotes en spellen. Wij zorgen ervoor dat onze cursisten, jouw medewerkers, de leukste training ooit krijgen. Dat klinkt misschien wat overdreven, maar dat horen wij echt vaak terug na een training.

Ten tweede werken wij altijd met onze eigen trainers. Die leiden we zelf op. En die staan garant voor een communicatietraining van het hoogste niveau.

Ten derde zorgen we in al onze trainingen eerst voor een denkomslag bij de cursisten. Dat kan omdat we een eigen en vernieuwende visie op communicatie hebben. Wij leren cursisten anders te kijken naar communicatie en klanten. En die denkomslag hebben ze nodig om ook blijvend anders te schrijven of spreken.

Waarom vragen jullie mij eigen materiaal in te sturen voor een training?

Wij baseren onze trainingen op jouw eigen teksten, gesprekken of films die je voor de training naar ons opstuurt. Zo weten we namelijk precies waar je al goed in bent en waar je je nog in kunt verbeteren. Op die manier kunnen we het niveau van de training bepalen. En kunnen we de focus leggen op de aandachtspunten van alle cursisten. Daarnaast maken we oefeningen met jouw eigen materiaal (uiteraard gaan wij zorgvuldig om met dat materiaal). Zodat je oefent met jouw eigen praktijksituaties en niet wordt afgeleid door inhoud waar je niet thuis in bent.

Krijg ik na de training nog iets om de leerstof onder de aandacht te houden?

Na de training krijg je via onze app nog 40 dagen lang iedere dag een tip die aansluit bij jouw training. Die tips houden je bewust van wat je hebt geleerd. Zodat het effect van de training nog groter is. Daarnaast vind je op jouw persoonlijke pagina van de cursistensite nog een samenvatting van de training en de presentatie van de trainer. Nog meer behoefte aan kennis? Op onze blogpagina vind je allerlei kennisartikelen.

Kan ik nog feedback vragen na een training?

Ja, je mag na een training nog een keer feedback vragen aan jouw trainer. Je stuurt bijvoorbeeld een eigen tekst of filmpje naar hem of haar op. En de trainer geeft je feedback via een persoonlijke e-coachingsfilm.

Als ik een tekstschrijver bij jullie inhuur, kan ik dan ook een geheel nieuwe tekst laten schrijven?

Ja, we gaan op ieder moment voor je aan de slag. Dus ook als je een nieuwe tekst wilt laten schrijven. Wij verzamelen de informatie, doen een interview of houden een gesprek met jou om de input te achterhalen. Vervolgens schrijven we de tekst. Jij kunt erop rekenen dat je een complete tekst krijgt die aansluit bij jouw lezer en uitstraalt wie jij bent of waar jouw organisatie voor staat.

Maar ook als je zelf een tekst hebt geschreven, kun je bij ons terecht. Bijvoorbeeld als je hier niet helemaal tevreden mee bent of als de schrijfstijl niet meer van deze tijd is. Of als je een document graag wilt laten controleren om zeker te weten dat je niets bent vergeten en alle puntjes op de i kloppen.

Kan ik mijn tekst laten checken op fouten?

Sterker nog, daar smullen wij van. Want onze tekstschrijvers zijn natuurlijk van het slag hippe tekstnerds. En doen niets liever dan teksten nalezen en corrigeren op type- of taalfouten. Als we dan ook nog advies kunnen geven over heldere formuleringen en een aantrekkelijke opbouw, zijn we helemaal in ons element. Geen vraag te gek, geen tekst te gek.

Volg ik de training met mensen uit mijn eigen branche?

De meeste trainingen organiseren we bij organisaties intern. Dus bij de meeste trainingen zitten collega's bij elkaar. Dat is anders bij onze open trainingen. Als je meedoet met een open training volg je deze samen met mensen uit allerlei verschillende branches. Wij horen vaak dat cursisten dit juist interessant vinden, omdat ze zo een kijkje in de keuken van collega’s uit andere branches kunnen nemen.

Is er een minimaal opleidingsniveau voor jullie trainingen?

Wij maken geen verschil in opleidingsniveaus. Onze trainingen zijn voor ieder opleidingsniveau geschikt. Dat kan, omdat we de trainingen helemaal afstemmen op de deelnemers die meedoen. Je hebt dus ook geen voorkennis of aanvangsniveau nodig om mee te kunnen doen met onze trainingen.

Heb ik nog wel een tekstschrijver nodig nu AI er is?

Als je de lat voor je teksten hoog legt: ja, dan heb je een vaardige tekstschrijver nodig. Taalmodellen zoals ChatGPT kunnen je zeker helpen met het schrijven van een tekst. En dat gaat ook nog eens erg snel en in grote hoeveelheden. Maar de taalmodellen brengen ook een hoop nadelen met zich mee. Ten eerste de kwaliteit van de tekst. AI is goed in het schrijven van algemene teksten, maar niet in teksten die gaan over specifieke situaties. Daarnaast mist AI essentiële kenmerken die belangrijk zijn voor een tekst op maat. Zoals inlevingsvermogen, authenticiteit en kennis over jullie organisatie. Daarnaast zijn er een hoop andere nadelen. AI heeft grote impact op het milieu, werkt vooroordelen in de hand en veel AI-tools waarborgen de privacy niet goed.

Is Loo van Eck dan volledig tégen de inzet van AI om te schrijven? Nee, zeker niet. Maar vaardige tekstschrijvers zijn essentieel voor goede teksten. Misschien wel meer dan ooit. Meer weten over AI? Bekijk onze training Slim schrijven met AI.

Waar vind ik alle informatie over mijn training?

Nadat je je hebt ingeschreven voor een training ontvang je een e-mail van ons. In die e-mail staat een link naar jouw persoonlijke pagina op onze cursistensite. Daar vind je alle informatie die je nodig hebt voor jouw training. Je vindt er informatie over de tijd, de locatie en de trainer van de training. En je ziet precies welke voorbereidingsacties je moet doen. Na de training kun je al het opleidingsmateriaal op jouw pagina vinden en jouw certificaat downloaden.

Moet ik zelf lunch meenemen naar een open training?

Nee. Als de training bij ons op kantoor is dan regelen wij een lunch. Heb je lunchwensen? Daar houden wij rekening mee. Je kunt dit aangeven bij de intakevragen.

Kan ik bij jullie kantoor parkeren als ik met de auto kom?

Ons kantoor is goed te bereiken. Maak je geen zorgen over het parkeren: er is voldoende ruimte om gratis te parkeren. We zitten in Ede, niet in de Randstad :-).

Bij wie kan ik terecht als ik vragen heb over de training?

Heb je vragen over een training of wil je advies? Dan kun je bellen naar (0318) 69 69 00. Of een e-mail sturen naar opentrainingen@lve.nl. Wij helpen je graag!

Kan ik mijn inschrijving voor een open training nog annuleren?

Je kunt dan tot 2 weken na de beslissing de training nog annuleren. Daarna kun je tot 4 weken voor de training nog afzeggen. Zonder kosten.
Zeg je later af? Dan betaal je:

  • 35% als je tussen 4 en 2 weken voor de training afzegt.
  • 65% als je tussen 2 weken en 1 week voor de training afzegt.
  • 100% als je minder dan 1 week van tevoren voor de training afzegt.

Wat voor soort teksten kan ik laten herschrijven?

Dat antwoord is eenvoudig: we kunnen elke tekst herschrijven. Van commerciële, overtuigende teksten, columns en blogs tot standaardbrieven, tenderteksten en juridische voorwaarden, brieven of rapporten. Je kunt ook bij ons terecht voor een vacaturetekst, websitetekst, een script of handleiding. Of misschien wil je een speech laten schrijven of hulp bij sociale mediaberichten. In dit boekje lees je meer over alle soorten teksten. Met heldere voorbeelden. Laat je inspireren!

Wat vinden andere mensen van de training die ik wil volgen?

Als je een training wilt volgen, is het fijn om te weten wat andere mensen van de training vonden. Je kunt dat heel gemakkelijk bekijken op de pagina van de training waarin je interesse hebt. In de blauwe balk staan ervaringen van mensen die de training eerder volgden.

Kan ik als individu ook iets laten herschrijven? (dus niet alleen als bedrijf)

Dat kan. Je hoeft geen bedrijf te hebben om je vraag bij ons neer te leggen. Aarzel niet, we denken graag met je mee!

Moet ik een laptop meenemen naar de training?

Bij de meeste trainingen hoeft dit niet. Volg je een training waarbij je wel een laptop mee moet nemen? Dan staat dit in de intakevragen die je voor de training van ons ontvangt. Heb je zelf geen laptop? Dan hebben wij een leenlaptop voor jou.

Ik moet een e-learning volgen voor de training. Waar kan ik die vinden?

Nadat je je hebt ingeschreven voor een training ontvang je een e-mail van ons. In die e-mail staat een link naar jouw persoonlijke pagina op onze cursistensite. Volg je een e-learning voordat je meedoet aan een training? Dan staat die daar voor je klaar.

Krijg ik een certificaat na de training?

Ja, je krijgt een certificaat. Nadat je je hebt ingeschreven voor een training ontvang je een e-mail van ons. In die e-mail staat een link naar jouw persoonlijke pagina op onze cursistensite. Op die pagina vind je na de training al het opleidingsmateriaal. Je kunt daar jouw certificaat downloaden nadat je de evaluatievragen hebt ingevuld.

Betaal ik btw over jullie trainingen, e-learnings en boeken?

Over onze trainingen en e-learnings betaal je geen btw. Over onze boeken betaal je 9% btw.

Wanneer ontvang ik de rekening van de training?

Je ontvangt de rekening een paar dagen na je inschrijving. Je ontvangt deze via de mail.

kleine foto werkende medewerkers LVE

Heb je nog geen passend antwoord gevonden?

Neem contact op met een van onze medewerkers.

Neem contact op pijltje

Ook interessant voor jou:

Afbeelding bij Training Zakelijke gesprekken voeren

Training Zakelijke gesprekken voeren

Lees meer pijltje
Afbeelding bij Training Professioneel E-mailen

Training Professioneel e-mailen

Lees meer pijltje
afbeelding bij training rapporteren

Training Rapporteren

Lees meer pijltje

Tips, blogs en artikelen:

Beeld bij: Een telefoongesprek voeren is topsport

Een telefoongesprek voeren is topsport!

Tijdens een telefoongesprek wil je je gesprekspartner te woord staan op een manier die bij de uitstraling van je organisatie past.

Lees meer pijltje
Beeld bij: Iemand interviewen? Lees eerst deze 14 tips

Iemand interviewen? Lees eerst deze 14 tips!

Ga je iemand interviewen en kun je nog wel wat hulp gebruiken? Lees onze 14 interviewtips!

Lees meer pijltje
Beeld bij: Zo voer je een effectief gesprek

Zo voer je een effectief gesprek

Hoe houd je de regie over een gesprek? Wat voor soort vragen stel je? Met deze 6 tips gaat dit altijd goed.

Lees meer pijltje

Training Telefoneren

poppetje 496
calendarEerstvolgende training: 09-09-2024
€ 595
tijd09:30

Inschrijving: Training Telefoneren

Wanneer wil je de training volgen?

€ 595

Contact

Vragen of advies?
Heb je vragen? Of wil je meer advies? Bel of mail gerust.
Je bereikt ons via 0318 69 69 00 of loo@lve.nl. Wij helpen je graag verder.

Contactformulier
Wil je dat wij contact met je opnemen? Laat dan je gegevens hieronder achter.

    Ja, ik ga akkoord met hetprivacybeleid

    Wat onze klanten ervaren

    Close

    Het was een leerzame training met veel ruimte voor eigen input. Ze pakken aan waar jij mee wil oefenen, niet met wat je al goed kan. De trainer is enthousiast en de actrice leeft zich heel goed in, in haar rol.

    Love 9

    Van Gent Autobedrijf

    11 juni 2024

    Een leuke, leerzame training die een aanvulling is op de kennis die je zelf al hebt door ervaring met klantcontact.

    Love 8

    Talis

    10 juni 2024

    Prettige hele open en leerzame training.

    Love 10

    Van Gent Autobedrijf

    7 juni 2024

    De training was erg leerzaam en interessant. Met de manier waarop de training werd gegeven was het niet alleen informatief maar door de interactie ook nog eens leuk waardoor het prettig te volgen was

    Love 9

    Univé Schade

    21 mei 2024

    De training had een fijne opbouw in 2 sessies. In de tweede training was er een acteur. Dat leek heel spannend, maar er was alle ruimte voor gesprek en kennismaking voor het oefenen en dat voelde heel prettig waardoor het heel allemaal heel natuurlijk ging.

    Love 8

    Univé Schade

    16 mei 2024

    Waardevol met veel inzichten hoe jezelf reageert en door dit iets anders te doen je mooiere resultaten kunt bereiken.

    Love 8

    ProWonen

    18 april 2024

    Ik vond het een waardevolle en aangename training. Ik kon de aandacht er goed bijhouden door het enthousiasme van de cursusleider. Ook in face-to-face gesprekken kun je de "geleerde" technieken toepassen.

    Love 9

    ProWonen

    17 april 2024

    Prima sfeer. Trainer en actrice zijn zeer goed bevallen. En we hebben allemaal wat opgestoken. De puntjes zijn op de i gekomen.

    Love 9

    ProWonen

    15 april 2024

    Een leerzame ervaring

    Love 8

    RA+ ingenieurs

    2 april 2024

    Een leerzame training, waarbij veel aandacht is voor de mensen die de training volgen. De cursist doet er alles aan om de aandacht van iedereen er bij te houden en iedereen onderdeel te laten zijn van de cursus.

    Love 8

    RA+ ingenieurs

    29 maart 2024

    Leuke, laagdrempelige manier van trainen met leuke begeleiders

    Love 9

    Treant Zorggroep

    28 maart 2024

    Fijne training met goede input en alle ruimte voor feedback.

    Love 9

    Treant Zorggroep

    28 maart 2024

    Een leuke leerzame training in een gemoedelijke sfeer.

    Love 9

    Conntact

    26 maart 2024

    De training was super leuk, interessant, leerzaam en direct toepasbaar binnen mijn werk.

    Love 9

    RA+ ingenieurs

    7 maart 2024

    De training was leerzaam; waarbij je eerst de basis (theorie) krijgt en daarna daarmee gaat oefenen. De training wordt tussendoor aangepast op wat er nodig is binnen de groep. Casussen worden met een acteur nagespeeld. Erg leerzaam.

    Love 7

    Gemeente 's-Hertogenbosch

    16 februari 2024

    het was een hele leuke ervaring. je leert er ook echt iets van omdat je tijdens de gesprekken ook feedback kan ontvangen zodat je het gelijk kan toepassen. ook zijn het hele lieve en leuke mensen.

    Love 8

    Gemeente 's-Hertogenbosch

    15 januari 2024

    Zeer leerzame training voor het oefenen van allerlei soorten moeilijke gesprekken.

    Love 10

    Gemeente 's-Hertogenbosch

    23 november 2023

    Training sluit goed aan bij de praktijk. Realistische oefeningen en prettige omgeving gecreëerd door trainer om in te oefenen.

    Love 10

    Gemeente 's-Hertogenbosch

    23 november 2023

    Interessant, Leerzaam, veilige leeromgeving

    Love 8

    Gemeente 's-Hertogenbosch

    22 november 2023

    Leuk en leerzaam.

    Love 10

    Gemeente 's-Hertogenbosch

    21 november 2023

    De cursus is leerzaam, alles wordt goed uitgelegd. Er wordt stilgestaan bij wat jij nodig hebt of waar jij graag nog tips voor wilt hebben. Ook het oefenen met een acteur is fijn omdat deze zich echt in een rol verplaatsen zodat je jouw casussen goed kunt behandelen.

    Love 8

    ISD BOL (Sociale dienst Brunssum, Onderbanken en Landgraaf)

    21 november 2023

    Goed, en interessant.

    Love 8

    ISD BOL (Sociale dienst Brunssum, Onderbanken en Landgraaf)

    20 november 2023

    Het was een duidelijke structurele training met veel voorbeelden en een goede actrice.

    Love 9

    ISD BOL (Sociale dienst Brunssum, Onderbanken en Landgraaf)

    20 november 2023

    prima cursus met fantastische cursusleiders

    Love 9

    ISD BOL (Sociale dienst Brunssum, Onderbanken en Landgraaf)

    20 november 2023

    Een interessante leerzame training die je inzicht geeft in de manier van reageren en communiceren van jezelf en die van anderen.

    Love 9

    Rijnhart Wonen

    10 november 2023

    Leerzaam en soms hilarisch.

    Love 8

    Gemeente 's-Hertogenbosch

    10 november 2023

    Ik vond deze training plezierig. Het nabootsen van verschillende situaties vond ik super fijn. Ik heb veel tips gekregen hoe om te gaan met lastige situaties en wetend dat je altijd je rust moment kunt nemen.

    Love 8

    ISD BOL (Sociale dienst Brunssum, Onderbanken en Landgraaf)

    1 november 2023

    Het was lekker interactief

    Love 8

    Gemeente Den Haag

    31 oktober 2023

    Deze training is belangrijk om te groeien als bedrijf, zodat de professionaliteit altijd gewaarborgd blijft en vooral ook professionaliteit in de communicatie naar cliënten toe.

    Love 10

    ISD BOL (Sociale dienst Brunssum, Onderbanken en Landgraaf)

    30 oktober 2023

    Leuke en duidelijke training. Veel informatie, maar zo gebracht dat je er ook wat mee kunt in het dagelijks leven.

    Love 10

    Syntrus Achmea Vermogensbeheer

    10 oktober 2023

    Geweldig vooral door trainer en acteur, cursus is in de praktijk toe te passen!

    Love 10

    Gemeente Sittard-Geleen

    26 juli 2023

    Een leuke interactieve training met veel afwisseling. De theorie is heel duidelijk uitgelegd met ondersteuning van een powerpoint presentatie. Het oefenen met telefoongesprekken samen met de actrice was heel prettig, zinvol en leerzaam waaruit je direct tops/ tips haalt voor de dag erna.

    Love 8

    Gemeente Sittard-Geleen

    13 juli 2023

    de training was leerzaam, enkele goede tips gekregen

    Love 8

    Gemeente Sittard-Geleen

    10 juli 2023

    Fijne training die laagdrempelig is. Het tweede deel van de training met de acteur was heel goed te doen. Er was ruimte voor iedereen persoonlijk om moeilijkheden toe te lichten en hier werd heel goed op ingespeeld. Top!

    Love 8

    Gemeente Sittard-Geleen

    10 juli 2023

    TOP

    Love 10

    Gemeente Amstelveen

    6 juli 2023

    Prettig en deskundig

    Love 8

    Oosterpoort

    22 juni 2023

    Erg fijne en prettige training om weer even zicht op jezelf te krijgen hoe je reageert op dingen

    Love 9

    Oosterpoort

    21 juni 2023

    Goede training met veel tips en nabootsten van de praktijk.

    Love 8

    Syntrus Achmea Vermogensbeheer

    25 mei 2023

    De training heb ik als leuk, leerzaam en nuttig ervaren.

    Love 8

    GGZ Delfland

    25 mei 2023

    Leuke training in een ongedwongen sfeer

    Love 8

    Syntrus Achmea Vermogensbeheer

    25 mei 2023

    Een hele leuke praktijkgerichte training in een zeer prettige ontspannen sfeer. Zeker de moeite waard. Zelfs als je dacht het niet nodig te hebben.

    Love 8

    Syntrus Achmea Vermogensbeheer

    24 mei 2023

    Leerzame training met leuke presentator en acteur

    Love 9

    Syntrus Achmea Vermogensbeheer

    22 mei 2023

    informatieve en leerzame training gegeven door een fijne spreker die de aandacht wist vast te houden

    Love 9

    Sint Maartenskliniek

    22 mei 2023

    Interessante leerzame training.

    Love 8

    Sint Maartenskliniek

    21 mei 2023

    Training was voor mij weer de puntjes op de I zetten.

    Love 7

    Sint Maartenskliniek

    19 mei 2023

    Interactief en leerzaam! Een slijpsteen voor mensen die vaak telefonisch contact hebben.

    Love 8

    Syntrus Achmea Vermogensbeheer

    19 mei 2023

    het was een goede training met praktijkgerichte situaties

    Love 8

    Syntrus Achmea Vermogensbeheer

    17 mei 2023

    Een goede training een andere telefoon training dan de doorsnee training, er worden handvaten aangereikt/.

    Love 9

    Syntrus Achmea Vermogensbeheer

    17 mei 2023

    leuk!

    Love 8

    Syntrus Achmea Vermogensbeheer

    10 mei 2023

    Leuke training.

    Love 8

    Syntrus Achmea Vermogensbeheer

    10 mei 2023