rate diensten 07-02-2024

rate diensten 595

rate diensten 09:30


8.13 | rate diensten 435
Afbeelding bij cursus telefoneren
- Trainingen

Training Telefoneren

Telefoneren is topsport.

We telefoneren dagelijks. Kun je het dan nog wel topsport noemen? Ja. Zeker als je telefoongesprekken wilt voeren op een manier die bij de uitstraling van je organisatie past. Want daarvoor is meer nodig dan een beetje verstaanbaar en vriendelijk uit je woorden komen. In je zakelijke telefoongesprekken wil je je gesprekspartner goed helpen, je eigen boodschappen duidelijk overbrengen, werken aan je relatie met die gesprekspartner en daarbij de hele tijd de regie in handen houden.

Eigenlijk is het gek dat wat we zo veel doen, we nooit echt op school hebben geleerd. Maar het is niet te laat. Tijdens onze training leer je jouw telefoonvaardigheden razendsnel verbeteren. Want juist doordat je dagelijks belt, kun je het ook snel verbeteren.

play Bekijk de volledige video

Na deze training ...

… voer je voortaan zelfverzekerd telefoongesprekken;
… weet je welke rol je moet kiezen voor een vlekkeloos telefoongesprek;
… kun je moeiteloos omgaan met weerstanden, slecht nieuws en klachten.

Programma training

Je leert …

… hoe je jouw telefoongesprek logisch en efficiënt opbouwt.
• Hoe leid je het telefoongesprek goed in?
• Hoe taxeer je de vraag nauwkeurig?
• Hoe bouw je jouw antwoord op?
• Hoe sluit je vriendelijk en doeltreffend af?

… hoe je omgaat met emotionele bellers.
• Wat is jouw rol: politieagent, gatekeeper, dienstverlener of … adviseur?
• Hoe kun je een goede luisteraar zijn?
• Hoe ga je om met weerstand en emoties, zoals: irritatie en kwaadheid?

… hoe je servicegericht belt.
• Hoe kom je over aan de telefoon?
• Op welke manier denk en leef je mee?
• Hoe straal je in het telefoongesprek uit wie jouw organisatie is?

Yvonne Peeters

Geweldig vooral door trainer en acteur, cursus is in de praktijk toe te passen!

10

Gemeente Sittard-Geleen

26 juli 2023
Bekijk meer reviews
Thana Vossen

Een leuke interactieve training met veel afwisseling. De theorie is heel duidelijk uitgelegd met ondersteuning van een powerpoint presentatie. Het oefenen met telefoongesprekken samen met de actrice was heel prettig, zinvol en leerzaam waaruit je direct tops/ tips haalt voor de dag erna.

8

Gemeente Sittard-Geleen

13 juli 2023
Bekijk meer reviews
Margot Tresper

de training was leerzaam, enkele goede tips gekregen

8

Gemeente Sittard-Geleen

10 juli 2023
Bekijk meer reviews
Inge Sijstermans

Fijne training die laagdrempelig is. Het tweede deel van de training met de acteur was heel goed te doen. Er was ruimte voor iedereen persoonlijk om moeilijkheden toe te lichten en hier werd heel goed op ingespeeld. Top!

8

Gemeente Sittard-Geleen

10 juli 2023
Bekijk meer reviews
Eveline van der Weide

TOP

10

Gemeente Amstelveen

6 juli 2023
Bekijk meer reviews
Petra Bakker

Prettig en deskundig

8

Oosterpoort

22 juni 2023
Bekijk meer reviews
Sanne Jansen

Erg fijne en prettige training om weer even zicht op jezelf te krijgen hoe je reageert op dingen

9

Oosterpoort

21 juni 2023
Bekijk meer reviews
Patrick Sanders

Goede training met veel tips en nabootsten van de praktijk.

8

Syntrus Achmea Vermogensbeheer

25 mei 2023
Bekijk meer reviews
Farida Hasnaoui

De training heb ik als leuk, leerzaam en nuttig ervaren.

8

GGZ Delfland

25 mei 2023
Bekijk meer reviews
Peter-paul Verschuuren

Leuke training in een ongedwongen sfeer

8

Syntrus Achmea Vermogensbeheer

25 mei 2023
Bekijk meer reviews
Marcel Izeboud

Een hele leuke praktijkgerichte training in een zeer prettige ontspannen sfeer. Zeker de moeite waard. Zelfs als je dacht het niet nodig te hebben.

8

Syntrus Achmea Vermogensbeheer

24 mei 2023
Bekijk meer reviews
Yannick Olfers

Leerzame training met leuke presentator en acteur

9

Syntrus Achmea Vermogensbeheer

22 mei 2023
Bekijk meer reviews
Nikki Kremers

informatieve en leerzame training gegeven door een fijne spreker die de aandacht wist vast te houden

9

Sint Maartenskliniek

22 mei 2023
Bekijk meer reviews
Petra Holthuijsen - scholten

Interessante leerzame training.

8

Sint Maartenskliniek

21 mei 2023
Bekijk meer reviews
Niek Verhoeven

Training was voor mij weer de puntjes op de I zetten.

7

Sint Maartenskliniek

19 mei 2023
Bekijk meer reviews
Peter van Raak

Interactief en leerzaam! Een slijpsteen voor mensen die vaak telefonisch contact hebben.

8

Syntrus Achmea Vermogensbeheer

19 mei 2023
Bekijk meer reviews
Conny Driesen

het was een goede training met praktijkgerichte situaties

8

Syntrus Achmea Vermogensbeheer

17 mei 2023
Bekijk meer reviews
Petra Steijaert

Een goede training een andere telefoon training dan de doorsnee training, er worden handvaten aangereikt/.

9

Syntrus Achmea Vermogensbeheer

17 mei 2023
Bekijk meer reviews
Maxime Ris

leuk!

8

Syntrus Achmea Vermogensbeheer

10 mei 2023
Bekijk meer reviews
Jorin Scholte

Leuke training.

8

Syntrus Achmea Vermogensbeheer

10 mei 2023
Bekijk meer reviews
Danny Ritoe

Leuke interactieve training! Rollenspel met acteur waarbij je getraind wordt op vaak voorkomende gesprekken en opbouwende feedback terugkrijgt. Zeker leerzaam!

8

Syntrus Achmea Vermogensbeheer

10 mei 2023
Bekijk meer reviews
Dennise Jue

Het is inhoudelijk een hele goede training, die op een hele fijne duidelijke manier gegeven wordt! heel leerzaam ook

8

GGZ Delfland

24 april 2023
Bekijk meer reviews
Tosca Poos

Het was een op maat gemaakte training door een ervaren trainster en een uitnodigende trainingsacteur. Ik kreeg het gevoel dat de verwachtingen van mijn team werden overtroffen.

9

Waardwonen

7 april 2023
Bekijk meer reviews
Nathalie Van de Wetering

Goede leerzame training. Hoewel je het in de praktijk vaak toch al onbewust goed doet.

8

deltaWonen

20 februari 2023
Bekijk meer reviews
Marlies de Lange

leerzaam, samen met de collega's over situaties praten

9

deltaWonen

20 februari 2023
Bekijk meer reviews
Petra Versteeg

Ik vond het een hele leuke training. Ook weer dingen besproken die de klanten toch wel regelmatig vragen en hoe je dat kan oplossen. Tips gekregen.

10

Allianz Nederland Groep

5 januari 2023
Bekijk meer reviews
Simone Peer

Leuke training met enthousiaste trainer en acteur

8

Allianz Nederland Groep

5 januari 2023
Bekijk meer reviews
Ashley Sadiqova

Het was een leerzaame training, die ik met veel vreugde heb gevolgd.

7

Allianz Nederland Groep

15 december 2022
Bekijk meer reviews
Marina van Beest

Leuke, dynamische training. Ook leervol omdat je weer nieuwe handvatten krijgt om een gesprek beter te kunnen voeren/leiden.

8

Allianz Nederland Groep

15 december 2022
Bekijk meer reviews
Renny Sips

Dit was echt de beste beltraining die ik ooit gehad heb. Heel relaxed en positief dat hielp echt.

10

Allianz Nederland Groep

13 december 2022
Bekijk meer reviews
Claudia Biermann

De training is een LSD training (luisteren - samenvatten - doorvragen) wat heel goed te gebruiken is als u te maken heeft met klanten, patiënten etc. met veel emotie (boos, gefrustreerd, geirriteerd etc.) om uit te kunnen vinden wat ze nu daadwerkelijk bedoelen. En waardoor je mensen dan ook kalmer kunt krijgen en gerust kunt stellen.

9

Fellowes

9 november 2022
Bekijk meer reviews
Chantal Dijkstra

Leuk en leerzaam. Dat er een acteur bij was, vond ik echt meerwaarde. Het is goed om in het nep een lastig (door jou zelf aangedragen) gesprek te kunnen oefenen. Ook de complimenten voor de trainer (Jochem) voor zijn heldere, duidelijke en vaak grappige uitleg. Hij onthoudt alles wat je zegt en luistert goed. Hij had er, na zoveel jaar training geven, nog overduidelijk zin en plezier in. Ik kan deze cursus iedereen aanraden.

9

Welwonen

8 november 2022
Bekijk meer reviews
Fleur Mensink

Het is een erg leerzame training wat je veel handvaten geeft voor het goed en duidelijk voeren van een telefoongesprek. Daarbij leer je ook hoe je de klant zich op de juiste manier gehoord kunt laten voelen.

9

Luyten Adviesgroep

25 oktober 2022
Bekijk meer reviews
Sofie Franken

Leuke en leerzame training!

9

Luyten Adviesgroep

7 oktober 2022
Bekijk meer reviews
Charlotte Mangelaars

Hartstikke goede training met veel interactie. Zorgt ervoor dat je weer opnieuw met het inzicht komt wat je beter kunt doen.

8

Luyten Adviesgroep

6 oktober 2022
Bekijk meer reviews
Monique Kooijman

Leerzaam gebracht met veel humor

10

Gemeente Amstelveen

12 juli 2022
Bekijk meer reviews
Daimy Seket

Duidelijk en overzichtelijk. Nooit te oud om te leren hoe lang je het werk al doet.

7

Gemeente Amstelveen

11 juli 2022
Bekijk meer reviews
Chadidsja Woertman

Een leuke training die zich vooral op echte casussen richt. Het is misschien niet leuk om op voorhand een casus in te moeten leveren maar je hebt daar echt veel aan omdat het dan een minder abstracte training wordt.

9

Gemeente Amstelveen

8 juli 2022
Bekijk meer reviews
Genevieve Pauli

Leerzame uitnodigende cursus voor een ieder!

9

Gemeente Amstelveen

7 juli 2022
Bekijk meer reviews
Francisca Rubeling

Wanneer je veel (telefonisch) met klanten in contact bent, is dit een leerzame training. Zelfs wanneer je al jaren telefonisch klantcontact hebt, komen er zeer bruikbare tips en tricks aan bod die je tijdens de gesprekken kan toepassen.

9

Gemeente Amstelveen

7 juli 2022
Bekijk meer reviews
Richard Sheikchote

Deze training leert je op een makkelijke wijze om je vergaderingen beter te structureren. Hierdoor kun je in een kortere tijd tot besluiten komen. Dit betekent dat je niet meer eindeloos hoeft te vergaderen. Door een goede voorbereiding van je vergaderingen kun je dit bereiken. In deze cursus leer je op een prettige en toegankelijke manier hoe dat voor elkaar krijgt.

9

Belastingdienst

1 juli 2022
Bekijk meer reviews
Rianne van der Swaluw

Prettige begeleiding en zeer reëel nagespeelde inwoner waardoor de training een mooi leermoment was. Ook door het luisteren naar collega's waar je ook veel van opstak.

8

Gemeente 's-Hertogenbosch

23 mei 2022
Bekijk meer reviews
Marion Boumans

Het was intensief, leuk en vooral leerzaam

10

Gemeente 's-Hertogenbosch

13 mei 2022
Bekijk meer reviews
Sandra Snijders

leerzame training met diverse tips waar ik wat aan heb.

9

Woningstichting SWZ

21 maart 2022
Bekijk meer reviews
Bernadette Haverkamp

Interessante training die je doet nadenken over je eigen bewuste- en onbewuste handelen. Veel opgestoken van deze training.

8

Woningstichting SWZ

21 maart 2022
Bekijk meer reviews
Kimber van Hemmen

De training is interactief, leerzaam en boeiend.

8

Stichting Rijnstad

10 februari 2022
Bekijk meer reviews
Simone van de Laar

Intesant, gezellig en aansluitend op onze werkzaamheden

9

Stichting Rijnstad

10 februari 2022
Bekijk meer reviews
Fatma Ozdogru

Duidelijke uitleg, goede tips en tops die je in praktijk kan toepassen.

8

Stichting Rijnstad

28 januari 2022
Bekijk meer reviews
Ronald van Til

Ontspannen manier van oefenen hoe je beter kunt communiceren via de telefoon.

8

Iddink Group

25 januari 2022
Bekijk meer reviews
Judith van Rosenberg

Een prima opfristraining waarin je weer de puntjes op de i kunt zetten in je communicatie nar ex- en interne klanten.

8

SOR

20 januari 2022
Bekijk meer reviews

Doelgroep

Voor iedereen die …
… tijdens het werk veel gebruikmaakt van de telefoon;
… belt met relaties, klanten, leveranciers;
… dagelijks veel telefoontjes krijgt.

Didactiek

Meer dan een kunstje.
Natuurlijk is een goede basis belangrijk. Daarom beginnen we in deze training met de basis van het telefoneren. Maar we gaan ook een laag dieper. Wie ben je? Wie is jouw klant? En hoe reageer je op elkaar? Vanuit bewustwording leer je jouw nieuwe vaardigheden tactisch in te zetten. En dat is mooi: de klant verwacht immers geen kunstje, maar inzicht.

Je gaat veel oefenen.
Want op die manier leer je het snelst. Is dat spannend? Ja. Dat vindt elke deelnemer. Daarom creëren we een prettige leeromgeving met niet te veel deelnemers. Je leert elkaar eerst kennen, waardoor het oefenen minder spannend is. Bovendien maken we gebruik van ervaren trainingsacteurs.

+ 40 dagen lang gratis tips!
Na de training krijg je via onze app nog 40 dagen lang elke dag 1 tip die aansluit bij de training. Deze tip houdt je bewust van wat je hebt geleerd. Het idee hierachter is dat je door nog 40 dagen lang bezig te zijn met het geleerde, de leerstof nog beter ‘inslijt’ en het effect nog groter wordt!

Deze training als incompany?

Wil je deze training voor meerdere collega’s organiseren?
Dat kan! Klassikaal of volledig online.
Of juist de effectieve combinatie daarvan: blended learning.
Welke vorm je ook kiest, we ontwikkelen een training 100% op maat voor jouw organisatie. Hoe uitgebreid het leertraject is? Dat bepaal je zelf. Neem gerust contact op met een van onze opleidingsadviseurs voor meer informatie via (0318) 69 69 00 of loo@lve.nl.

Ik wil advies op maat

Veelgestelde vragen

We helpen je graag verder bij vragen.

Geven jullie trainingen aan organisaties of ook aan individuen?

We doen beide.

Wil je een training voor jouw organisatie voor meerdere collega's organiseren? Dat kan. Klassikaal, volledig online of juist een combinatie van deze twee (blended learning). Welke vorm je ook kiest, we ontwikkelen een training 100% op maat voor jouw organisatie. Hoe uitgebreid het leertraject is? Dat bepaal je ook zelf.

Wil je een communicatietraining voor jezelf? Dat kan ook. We hebben 27 verschillende trainingen die we op ons kantoor in Ede organiseren. Daar kun je je voor inschrijven. Er staan meerdere data en tijdstippen gepland voor het hele jaar. De meeste open trainingen duren 1 dag.

Geven jullie alleen trainingen of doen jullie meer?

We geven vooral communicatietrainingen. Maar we kunnen daarnaast nog veel meer op het gebied van communicatie. Want onze klanten komen met allerlei communicatievragen bij ons. Ze willen bijvoorbeeld hun kernwaarden vertalen naar een concrete schrijfstijl. Hun ingewikkelde polisvoorwaarden laten herschrijven in begrijpelijke taal. Of enkel hun medewerkers laten opleiden om beter te communiceren. En dat wij ook daarna blijven helpen om het nieuw geleerde communicatiegedrag te blijven toepassen. We kunnen met al deze vragen helpen.

Onze adviseurs bespreken iedere klantvraag en maken een advies op maat. Dat kan betekenen dat we een schrijfstijlwijzer voor jouw organisatie ontwikkelen en alle standaardteksten in die stijl herschrijven. Of dat we een meetlat ontwikkelen om na de trainingen te toetsen of het geleerde communicatiegedrag niet wegzakt. Of we starten met een op maat gemaakte animatie voor jouw organisatie om draagvlak te creëren voor een nieuwe schrijfstijl binnen de organisatie. En pas daarna te starten met communicatietrainingen.

Wat we precies allemaal kunnen voor jou of voor jouw organisatie? Dat lees je bij ‘Wat wij doen’.

Hoe groot zijn de trainingsgroepen?

We werken met kleine groepen, omdat we persoonlijke aandacht belangrijk vinden. In een training over schriftelijke communicatie zitten maximaal 12 cursisten. En in een training over mondelinge communicatie maximaal 8 cursisten. Volg je een open training op ons kantoor in Ede? Dan is de groepsgrootte afhankelijk van het aantal inschrijvingen. Het kan dus voorkomen dat je slechts met 3 andere cursisten in de groep zit.

Hoe gaan jullie om met medewerkers die geen zin hebben in een training?

Ten eerste zorgen wij ervoor dat we leren leuk maken. Dat doen wij door een programma te maken dat boordevol zit met verrassende en inspirerende oefeningen, anekdotes en spellen. Wij zorgen ervoor dat onze cursisten, jouw medewerkers, de leukste training ooit krijgen. Dat klinkt misschien wat overdreven, maar dat horen wij echt vaak terug na een training.

Ten tweede werken wij altijd met onze eigen trainers. Die leiden we zelf op. En die staan garant voor een communicatietraining van het hoogste niveau.

Ten derde zorgen we in al onze trainingen eerst voor een denkomslag bij de cursisten. Dat kan omdat we een eigen en vernieuwende visie op communicatie hebben. Wij leren cursisten anders te kijken naar communicatie en klanten. En die denkomslag hebben ze nodig om ook blijvend anders te schrijven of spreken.

Waarom vragen jullie mij eigen materiaal in te sturen voor een training?

Wij baseren onze trainingen op jouw eigen teksten, gesprekken of films die je voor de training naar ons opstuurt. Zo weten we namelijk precies waar je al goed in bent en waar je je nog in kunt verbeteren. Op die manier kunnen we het niveau van de training bepalen. En kunnen we de focus leggen op de aandachtspunten van alle cursisten. Daarnaast maken we oefeningen met jouw eigen materiaal (uiteraard gaan wij zorgvuldig om met dat materiaal). Zodat je oefent met jouw eigen praktijksituaties en niet wordt afgeleid door inhoud waar je niet thuis in bent.

Krijg ik na de training nog iets om de leerstof onder de aandacht te houden?

Na de training krijg je via onze app nog 40 dagen lang iedere dag een tip die aansluit bij jouw training. Die tips houden je bewust van wat je hebt geleerd. Zodat het effect van de training nog groter is. Daarnaast vind je op jouw persoonlijke pagina van de cursistensite nog een samenvatting van de training en de presentatie van de trainer. Nog meer behoefte aan kennis? Op onze blogpagina vind je allerlei kennisartikelen.

Kan ik nog feedback vragen na een training?

Ja, je mag na een training nog een keer feedback vragen aan jouw trainer. Je stuurt bijvoorbeeld een eigen tekst of filmpje naar hem of haar op. En de trainer geeft je feedback via een persoonlijke e-coachingsfilm.

Als ik een tekstschrijver bij jullie inhuur, kan ik dan ook een geheel nieuwe tekst laten schrijven?

Ja, we gaan op ieder moment voor je aan de slag. Dus ook als je een nieuwe tekst wilt laten schrijven. Wij verzamelen de informatie, doen een interview of houden een gesprek met jou om de input te achterhalen. Vervolgens schrijven we de tekst. Jij kunt erop rekenen dat je een complete tekst krijgt die aansluit bij jouw lezer en uitstraalt wie jij bent of waar jouw organisatie voor staat.

Maar ook als je zelf een tekst hebt geschreven, kun je bij ons terecht. Bijvoorbeeld als je hier niet helemaal tevreden mee bent of als de schrijfstijl niet meer van deze tijd is. Of als je een document graag wilt laten controleren om zeker te weten dat je niets bent vergeten en alle puntjes op de i kloppen.

Kan ik mijn tekst laten checken op fouten?

Sterker nog, daar smullen wij van. Want onze tekstschrijvers zijn natuurlijk van het slag hippe tekstnerds. En doen niets liever dan teksten nalezen en corrigeren op type- of taalfouten. Als we dan ook nog advies kunnen geven over heldere formuleringen en een aantrekkelijke opbouw, zijn we helemaal in ons element. Geen vraag te gek, geen tekst te gek.

Volg ik de training met mensen uit mijn eigen branche?

De meeste trainingen organiseren we bij organisaties intern. Dus bij de meeste trainingen zitten collega's bij elkaar. Dat is anders bij onze open trainingen. Als je meedoet met een open training volg je deze samen met mensen uit allerlei verschillende branches. Wij horen vaak dat cursisten dit juist interessant vinden, omdat ze zo een kijkje in de keuken van collega’s uit andere branches kunnen nemen.

Is er een minimaal opleidingsniveau voor jullie trainingen?

Wij maken geen verschil in opleidingsniveaus. Onze trainingen zijn voor ieder opleidingsniveau geschikt. Dat kan, omdat we de trainingen helemaal afstemmen op de deelnemers die meedoen. Je hebt dus ook geen voorkennis of aanvangsniveau nodig om mee te kunnen doen met onze trainingen.

Heb ik nog wel een tekstschrijver nodig nu AI er is?

Als je de lat voor je teksten hoog legt: ja, dan heb je een vaardige tekstschrijver nodig. Taalmodellen zoals ChatGPT kunnen je zeker helpen met het schrijven van een tekst. En dat gaat ook nog eens erg snel en in grote hoeveelheden. Maar de taalmodellen brengen ook een hoop nadelen met zich mee. Ten eerste de kwaliteit van de tekst. AI is goed in het schrijven van algemene teksten, maar niet in teksten die gaan over specifieke situaties. Daarnaast mist AI essentiële kenmerken die belangrijk zijn voor een tekst op maat. Zoals inlevingsvermogen, authenticiteit en kennis over jullie organisatie. Daarnaast zijn er een hoop andere nadelen. AI heeft grote impact op het milieu, werkt vooroordelen in de hand en veel AI-tools waarborgen de privacy niet goed.

Is Loo van Eck dan volledig tégen de inzet van AI om te schrijven? Nee, zeker niet. Maar vaardige tekstschrijvers zijn essentieel voor goede teksten. Misschien wel meer dan ooit. Meer weten over AI? Bekijk onze training Slim schrijven met AI.

Waar vind ik alle informatie over mijn training?

Nadat je je hebt ingeschreven voor een training ontvang je een e-mail van ons. In die e-mail staat een link naar jouw persoonlijke pagina op onze cursistensite. Daar vind je alle informatie die je nodig hebt voor jouw training. Je vindt er informatie over de tijd, de locatie en de trainer van de training. En je ziet precies welke voorbereidingsacties je moet doen. Na de training kun je al het opleidingsmateriaal op jouw pagina vinden en jouw certificaat downloaden.

Moet ik zelf lunch meenemen naar een open training?

Nee. Als de training bij ons op kantoor is dan regelen wij een lunch. Heb je lunchwensen? Daar houden wij rekening mee. Je kunt dit aangeven bij de intakevragen.

Kan ik bij jullie kantoor parkeren als ik met de auto kom?

Ons kantoor is goed te bereiken. Maak je geen zorgen over het parkeren: er is voldoende ruimte om gratis te parkeren. We zitten in Ede, niet in de Randstad :-).

Bij wie kan ik terecht als ik vragen heb over de training?

Heb je vragen over een training of wil je advies? Dan kun je bellen naar (0318) 69 69 00. Of een e-mail sturen naar opentrainingen@lve.nl. Wij helpen je graag!

Kan ik mijn inschrijving voor een open training nog annuleren?

Je kunt dan tot 2 weken na de beslissing de training nog annuleren. Daarna kun je tot 4 weken voor de training nog afzeggen. Zonder kosten.
Zeg je later af? Dan betaal je:

  • 35% als je tussen 4 en 2 weken voor de training afzegt.
  • 65% als je tussen 2 weken en 1 week voor de training afzegt.
  • 100% als je minder dan 1 week van tevoren voor de training afzegt.

Wat voor soort teksten kan ik laten herschrijven?

Dat antwoord is eenvoudig: we kunnen elke tekst herschrijven. Van commerciële, overtuigende teksten, columns en blogs tot standaardbrieven, tenderteksten en juridische voorwaarden, brieven of rapporten. Je kunt ook bij ons terecht voor een vacaturetekst, websitetekst, een script of handleiding. Of misschien wil je een speech laten schrijven of hulp bij sociale mediaberichten. In dit boekje lees je meer over alle soorten teksten. Met heldere voorbeelden. Laat je inspireren!

Wat vinden andere mensen van de training die ik wil volgen?

Als je een training wilt volgen, is het fijn om te weten wat andere mensen van de training vonden. Je kunt dat heel gemakkelijk bekijken op de pagina van de training waarin je interesse hebt. In de blauwe balk staan ervaringen van mensen die de training eerder volgden.

Kan ik als individu ook iets laten herschrijven? (dus niet alleen als bedrijf)

Dat kan. Je hoeft geen bedrijf te hebben om je vraag bij ons neer te leggen. Aarzel niet, we denken graag met je mee!

Moet ik een laptop meenemen naar de training?

Bij de meeste trainingen hoeft dit niet. Volg je een training waarbij je wel een laptop mee moet nemen? Dan staat dit in de intakevragen die je voor de training van ons ontvangt. Heb je zelf geen laptop? Dan hebben wij een leenlaptop voor jou.

Ik moet een e-learning volgen voor de training. Waar kan ik die vinden?

Nadat je je hebt ingeschreven voor een training ontvang je een e-mail van ons. In die e-mail staat een link naar jouw persoonlijke pagina op onze cursistensite. Volg je een e-learning voordat je meedoet aan een training? Dan staat die daar voor je klaar.

Krijg ik een certificaat na de training?

Ja, je krijgt een certificaat. Nadat je je hebt ingeschreven voor een training ontvang je een e-mail van ons. In die e-mail staat een link naar jouw persoonlijke pagina op onze cursistensite. Op die pagina vind je na de training al het opleidingsmateriaal. Je kunt daar jouw certificaat downloaden nadat je de evaluatievragen hebt ingevuld.

Wanneer ontvang ik de rekening van de training?

Je ontvangt de rekening een paar dagen na je inschrijving. Je ontvangt deze via de mail.

Heb je nog geen passend antwoord gevonden?

Neem contact op met een van onze medewerkers.

Neem contact op

Ook interessant voor jou:

Afbeelding bij Training Zakelijke gesprekken voeren

Training Zakelijke gesprekken voeren

Lees meer
Afbeelding bij Training Professioneel E-mailen

Training Professioneel e-mailen

Lees meer
afbeelding bij training rapporteren

Training Rapporteren

Lees meer

Tips, blogs en artikelen:

Beeld bij: Een telefoongesprek voeren is topsport

Een telefoongesprek voeren is topsport!

Tijdens een telefoongesprek wil je je gesprekspartner te woord staan op een manier die bij de uitstraling van je organisatie past.

Lees meer
Beeld bij: Iemand interviewen? Lees eerst deze 14 tips

Iemand interviewen? Lees eerst deze 14 tips!

Ga je iemand interviewen en kun je nog wel wat hulp gebruiken? Lees onze 14 interviewtips!

Lees meer
Beeld bij: Zo voer je een effectief gesprek

Zo voer je een effectief gesprek

Hoe houd je de regie over een gesprek? Wat voor soort vragen stel je? Met deze 6 tips gaat dit altijd goed.

Lees meer

Training Telefoneren

rate diensten 435
rate dienstenEerstvolgende training: 07-02-2024
€ 595
rate diensten09:30

Inschrijving: Training Telefoneren

Wanneer wil je de training volgen?

€ 595

Contact

Vragen of advies?
Heb je vragen? Of wil je meer advies? Bel of mail gerust.
Je bereikt ons via 0318 69 69 00 of loo@lve.nl. Wij helpen je graag verder.

Contactformulier
Wil je dat wij contact met je opnemen? Laat dan je gegevens hieronder achter.

    Ja, ik ga akkoord met hetprivacybeleid

    Wat onze klanten ervaren

    Close

    Geweldig vooral door trainer en acteur, cursus is in de praktijk toe te passen!

    Love 10

    Gemeente Sittard-Geleen

    26 juli 2023

    Een leuke interactieve training met veel afwisseling. De theorie is heel duidelijk uitgelegd met ondersteuning van een powerpoint presentatie. Het oefenen met telefoongesprekken samen met de actrice was heel prettig, zinvol en leerzaam waaruit je direct tops/ tips haalt voor de dag erna.

    Love 8

    Gemeente Sittard-Geleen

    13 juli 2023

    de training was leerzaam, enkele goede tips gekregen

    Love 8

    Gemeente Sittard-Geleen

    10 juli 2023

    Fijne training die laagdrempelig is. Het tweede deel van de training met de acteur was heel goed te doen. Er was ruimte voor iedereen persoonlijk om moeilijkheden toe te lichten en hier werd heel goed op ingespeeld. Top!

    Love 8

    Gemeente Sittard-Geleen

    10 juli 2023

    TOP

    Love 10

    Gemeente Amstelveen

    6 juli 2023

    Prettig en deskundig

    Love 8

    Oosterpoort

    22 juni 2023

    Erg fijne en prettige training om weer even zicht op jezelf te krijgen hoe je reageert op dingen

    Love 9

    Oosterpoort

    21 juni 2023

    Goede training met veel tips en nabootsten van de praktijk.

    Love 8

    Syntrus Achmea Vermogensbeheer

    25 mei 2023

    De training heb ik als leuk, leerzaam en nuttig ervaren.

    Love 8

    GGZ Delfland

    25 mei 2023

    Leuke training in een ongedwongen sfeer

    Love 8

    Syntrus Achmea Vermogensbeheer

    25 mei 2023

    Een hele leuke praktijkgerichte training in een zeer prettige ontspannen sfeer. Zeker de moeite waard. Zelfs als je dacht het niet nodig te hebben.

    Love 8

    Syntrus Achmea Vermogensbeheer

    24 mei 2023

    Leerzame training met leuke presentator en acteur

    Love 9

    Syntrus Achmea Vermogensbeheer

    22 mei 2023

    informatieve en leerzame training gegeven door een fijne spreker die de aandacht wist vast te houden

    Love 9

    Sint Maartenskliniek

    22 mei 2023

    Interessante leerzame training.

    Love 8

    Sint Maartenskliniek

    21 mei 2023

    Training was voor mij weer de puntjes op de I zetten.

    Love 7

    Sint Maartenskliniek

    19 mei 2023

    Interactief en leerzaam! Een slijpsteen voor mensen die vaak telefonisch contact hebben.

    Love 8

    Syntrus Achmea Vermogensbeheer

    19 mei 2023

    het was een goede training met praktijkgerichte situaties

    Love 8

    Syntrus Achmea Vermogensbeheer

    17 mei 2023

    Een goede training een andere telefoon training dan de doorsnee training, er worden handvaten aangereikt/.

    Love 9

    Syntrus Achmea Vermogensbeheer

    17 mei 2023

    leuk!

    Love 8

    Syntrus Achmea Vermogensbeheer

    10 mei 2023

    Leuke training.

    Love 8

    Syntrus Achmea Vermogensbeheer

    10 mei 2023

    Leuke interactieve training! Rollenspel met acteur waarbij je getraind wordt op vaak voorkomende gesprekken en opbouwende feedback terugkrijgt. Zeker leerzaam!

    Love 8

    Syntrus Achmea Vermogensbeheer

    10 mei 2023

    Het is inhoudelijk een hele goede training, die op een hele fijne duidelijke manier gegeven wordt! heel leerzaam ook

    Love 8

    GGZ Delfland

    24 april 2023

    Het was een op maat gemaakte training door een ervaren trainster en een uitnodigende trainingsacteur. Ik kreeg het gevoel dat de verwachtingen van mijn team werden overtroffen.

    Love 9

    Waardwonen

    7 april 2023

    Goede leerzame training. Hoewel je het in de praktijk vaak toch al onbewust goed doet.

    Love 8

    deltaWonen

    20 februari 2023

    leerzaam, samen met de collega's over situaties praten

    Love 9

    deltaWonen

    20 februari 2023

    Ik vond het een hele leuke training. Ook weer dingen besproken die de klanten toch wel regelmatig vragen en hoe je dat kan oplossen. Tips gekregen.

    Love 10

    Allianz Nederland Groep

    5 januari 2023

    Leuke training met enthousiaste trainer en acteur

    Love 8

    Allianz Nederland Groep

    5 januari 2023

    Het was een leerzaame training, die ik met veel vreugde heb gevolgd.

    Love 7

    Allianz Nederland Groep

    15 december 2022

    Leuke, dynamische training. Ook leervol omdat je weer nieuwe handvatten krijgt om een gesprek beter te kunnen voeren/leiden.

    Love 8

    Allianz Nederland Groep

    15 december 2022

    Dit was echt de beste beltraining die ik ooit gehad heb. Heel relaxed en positief dat hielp echt.

    Love 10

    Allianz Nederland Groep

    13 december 2022

    De training is een LSD training (luisteren - samenvatten - doorvragen) wat heel goed te gebruiken is als u te maken heeft met klanten, patiënten etc. met veel emotie (boos, gefrustreerd, geirriteerd etc.) om uit te kunnen vinden wat ze nu daadwerkelijk bedoelen. En waardoor je mensen dan ook kalmer kunt krijgen en gerust kunt stellen.

    Love 9

    Fellowes

    9 november 2022

    Leuk en leerzaam. Dat er een acteur bij was, vond ik echt meerwaarde. Het is goed om in het nep een lastig (door jou zelf aangedragen) gesprek te kunnen oefenen. Ook de complimenten voor de trainer (Jochem) voor zijn heldere, duidelijke en vaak grappige uitleg. Hij onthoudt alles wat je zegt en luistert goed. Hij had er, na zoveel jaar training geven, nog overduidelijk zin en plezier in. Ik kan deze cursus iedereen aanraden.

    Love 9

    Welwonen

    8 november 2022

    Het is een erg leerzame training wat je veel handvaten geeft voor het goed en duidelijk voeren van een telefoongesprek. Daarbij leer je ook hoe je de klant zich op de juiste manier gehoord kunt laten voelen.

    Love 9

    Luyten Adviesgroep

    25 oktober 2022

    Leuke en leerzame training!

    Love 9

    Luyten Adviesgroep

    7 oktober 2022

    Hartstikke goede training met veel interactie. Zorgt ervoor dat je weer opnieuw met het inzicht komt wat je beter kunt doen.

    Love 8

    Luyten Adviesgroep

    6 oktober 2022

    Leerzaam gebracht met veel humor

    Love 10

    Gemeente Amstelveen

    12 juli 2022

    Duidelijk en overzichtelijk. Nooit te oud om te leren hoe lang je het werk al doet.

    Love 7

    Gemeente Amstelveen

    11 juli 2022

    Een leuke training die zich vooral op echte casussen richt. Het is misschien niet leuk om op voorhand een casus in te moeten leveren maar je hebt daar echt veel aan omdat het dan een minder abstracte training wordt.

    Love 9

    Gemeente Amstelveen

    8 juli 2022

    Leerzame uitnodigende cursus voor een ieder!

    Love 9

    Gemeente Amstelveen

    7 juli 2022

    Wanneer je veel (telefonisch) met klanten in contact bent, is dit een leerzame training. Zelfs wanneer je al jaren telefonisch klantcontact hebt, komen er zeer bruikbare tips en tricks aan bod die je tijdens de gesprekken kan toepassen.

    Love 9

    Gemeente Amstelveen

    7 juli 2022

    Deze training leert je op een makkelijke wijze om je vergaderingen beter te structureren. Hierdoor kun je in een kortere tijd tot besluiten komen. Dit betekent dat je niet meer eindeloos hoeft te vergaderen. Door een goede voorbereiding van je vergaderingen kun je dit bereiken. In deze cursus leer je op een prettige en toegankelijke manier hoe dat voor elkaar krijgt.

    Love 9

    Belastingdienst

    1 juli 2022

    Prettige begeleiding en zeer reëel nagespeelde inwoner waardoor de training een mooi leermoment was. Ook door het luisteren naar collega's waar je ook veel van opstak.

    Love 8

    Gemeente 's-Hertogenbosch

    23 mei 2022

    Het was intensief, leuk en vooral leerzaam

    Love 10

    Gemeente 's-Hertogenbosch

    13 mei 2022

    leerzame training met diverse tips waar ik wat aan heb.

    Love 9

    Woningstichting SWZ

    21 maart 2022

    Interessante training die je doet nadenken over je eigen bewuste- en onbewuste handelen. Veel opgestoken van deze training.

    Love 8

    Woningstichting SWZ

    21 maart 2022

    De training is interactief, leerzaam en boeiend.

    Love 8

    Stichting Rijnstad

    10 februari 2022

    Intesant, gezellig en aansluitend op onze werkzaamheden

    Love 9

    Stichting Rijnstad

    10 februari 2022

    Duidelijke uitleg, goede tips en tops die je in praktijk kan toepassen.

    Love 8

    Stichting Rijnstad

    28 januari 2022

    Ontspannen manier van oefenen hoe je beter kunt communiceren via de telefoon.

    Love 8

    Iddink Group

    25 januari 2022

    Een prima opfristraining waarin je weer de puntjes op de i kunt zetten in je communicatie nar ex- en interne klanten.

    Love 8

    SOR

    20 januari 2022