rate diensten 595


8 | rate diensten 104
Afbeelding bij Cursus Chatten & Whatsappen
- Trainingen

Training Chatten en Whatsappen

Klanten willen informatie hebben. Het liefst zo snel mogelijk. En via het kanaal dat zij kiezen. De chat is daarom populair. Het is laagdrempelig, snel en effectief.

Maar de chat of de app moeten wel goed ingezet worden.
En dat is een uitdaging, want chatten is topsport! Het vraagt om snelheid, zorgvuldigheid en taalvaardigheid.

Chatten is praten op papier.
Hoe je dat het beste doet? Dat leren we je graag!

play Bekijk de volledige video

Na de training ...

… weet je hoe je een klantgericht online gesprek voert;
… ken je alle schrijftactieken rondom chatten;
… houd je controle over ieder chatgesprek.

Programma training

Je leert …

… hoe je een chat- of appgesprek logisch en efficiënt opbouwt
• Openen: hoe zorg je voor een warm welkom?
• Taxeren: hoe ontdekt je wat de ander wil?
• Informeren: op welke manier geef je een helder en klantvriendelijk antwoord?
• Afsluiten: hoe beëindig je een chat- of appgesprek?

… hoe je écht contact maakt in een chat- of appgesprek
• Hoe zorg je ervoor dat je niet lijkt op een chatbot?
• Hoe leef en denk je mee met de ander?
• Hoe gebruik je emoticons en emoji’s?

… wat de do’s en don’ts zijn in een chat- of appgesprek
• Omgaan met tijd: hoe snel reageer je? En hoe pas je daar jouw chat op aan?
• Het taalgebruik: chattaal of niet?
• De schrijfstijl: lange zinnen of niet? Jargon of niet?
• Een chatscript: ja of nee?

Tom Van der Kooi

goed en to the point.

7

Nationale Hypotheek Garantie

1 maart 2022
Bekijk meer reviews
Leanne Verdonk

Het was een leuke, actieve training, gericht op ons team.

8

Nationale Hypotheek Garantie

22 februari 2022
Bekijk meer reviews
Jan van Oosten

Zorgvuldig door trainer voorbereide training. Interactieve manier van trainen.

9

Nationale Hypotheek Garantie

21 februari 2022
Bekijk meer reviews
Nicky Leyssens

Super leuk en interactief, veel bijgeleerd!

9

VAB nv

27 augustus 2021
Bekijk meer reviews
Marijke Soebhan

Ik vond het een hele leerzame training. Wat ik als prettig heb ervaren is dat het interactief was en dat je zelf ook kon oefenen

9

Hartstichting

26 augustus 2021
Bekijk meer reviews
Voyca Bronsgeest

Ik vond de training leerzaam en duidelijk. Er was een goede interactie tussen de coach en de deelnemers. Je bent ook zelf direct actief bezig met het veranderen/beoordelen van chats.

9

Hartstichting

26 augustus 2021
Bekijk meer reviews
Rachelle Hulst

Een hele fijne training waar je de basis van een goed Whatsapp gesprek leert. Oefeningen die we moesten doen werden goed uitgelegd en besproken achteraf.

7

Laurentius Wonen

25 november 2020
Bekijk meer reviews
Monique Narain

De Whatsapp training is een fijne duidelijke training. Na het doorlopen van de e-learning kun je een goed opgebouwd whatsapp gesprek voeren met klanten.

8

Laurentius Wonen

30 oktober 2020
Bekijk meer reviews
Geke Haandrikman

Deze training kan bijdragen aan een goed chatgesprek die voldoet aan de eisen van de werkgever.

8

Volandis

29 oktober 2020
Bekijk meer reviews
Femke Steigstra

Tijdens de training Chatten met de Klant van Loo van Eck leer je op een praktijkgerichte manier hoe je écht contact maakt met je klant.

8

Cadix

14 januari 2020
Bekijk meer reviews
Sanne van Hooff

Ik heb de training 'chatten' en 'e-mailen' gevolgd bij Loo van Eck. Interessante content die heel duidelijk wordt uitgelegd en waar uitgebreid de tijd voor wordt genomen om over te brengen. De trainer is enthousiast en heeft zeker de benodigde kennis om een goede training aan te bieden.

9

Nr7Finance B.V.

13 januari 2020
Bekijk meer reviews
Bianca Jansen

Ik ben blij dat ik doormiddel van deze cursus weet wat ik wel en niet goed doe. De chatgesprekken worden zo steeds mooier en beter.

10

Gemeente Montferland

9 oktober 2019
Bekijk meer reviews
Christine van Leeuwen-Klumpers

De training werd op een enthousiaste wijze gegeven met een vleugje humor. Tijdens de training werkten we in groepjes aan opdrachten waarbij je ook je collega's weer wat beter leert kennen. Ik heb veel geleerd en tips meegekregen die ik meteen heb kunnen toepassen de volgende dag in mijn werk!

8

Gemeente Den Haag

3 september 2019
Bekijk meer reviews
Wendy Scholten

Ik ben zeer enthousiast over de training. Had voor de training nog nooit gewerkt met chat en door de training was het goed te doen. Ook veel handige tips gekregen die zeker toegepast kunnen worden.

8

Fraudehelpdesk

28 juni 2019
Bekijk meer reviews
Priscilla Hendriks

Zeer leerrijke en aangename training. Met veel tips en tricks en praktijkvoorbeelden. Deze training geeft een meerwaarde aan hoe je nog beter kunt chatten/whatsappen.

9

Acerta CVBA

9 januari 2019
Bekijk meer reviews
Jan Endeveld

Duidelijke en zinvolle training geleid door een trainer met de juiste capaciteiten.

8

Gemeente Montferland

2 juli 2018
Bekijk meer reviews
Susan Neervoort

Ik zou deze training zeker aanbevelen, het geeft je meer handvaten en tips om een goed chatbericht neer te zetten.

8

Gemeente Montferland

28 juni 2018
Bekijk meer reviews
Rachel Haurissa-Belkoudia

Een leerzame interactieve training. Super wanneer de chat als onderdeel van communicatie naar de klant toe nog nieuw is. Maar ook ervaren 'chatters' hebben zeker baat bij deze training.

8

Woningstichting Rochdale

18 oktober 2017
Bekijk meer reviews
Latifa Ibnou Brahim

Een verfrissende training over hoe je efficiënt met webcare om kunt gaan!

9

Woningstichting Rochdale

18 oktober 2017
Bekijk meer reviews
Monique de Jong-Pees

Mooie cursusdag gehad, van Stefan. Alle chat do en don'ts besproken in een relaxte sfeer. Vol enthousiasme aan de slag, na zo'n eerlijke trainingsdag. Taal en positieve energie getankt, klaar voor de chatomgeving.

8

31 juli 2017
Bekijk meer reviews
Bianca Leupen

Ik vind Loo van Eck een zeer goed trainingsbureau. Ik heb inmiddels diverse training gevolgd. Alle trainers hebben veel kennis van communicatie en gevoel voor mensen. Daardoor zijn de trainingen helder en inspirerend.

9

Katholieke Radboud Universiteit Nijmegen

8 mei 2017
Bekijk meer reviews
Chris Groeneweg

interessante workshop voor nuttige tips

7

Gemeente Hollands Kroon

10 maart 2016
Bekijk meer reviews
Lonneke Mulder

Leuke interessante training die veel meerwaarde biedt voor bedrijven die willen beginnen met chatten.

7

Cooperatie Univé U.A.

1 februari 2016
Bekijk meer reviews

Doelgroep

Voor iedereen die …
… contact heeft met klanten via Whatsapp, Social Media of een chatbox;
… onderzoekt of de chats nog beter kunnen dan ze nu als zijn;
… het chatkanaal verder wil uitbouwen.

Didactiek

Live chatten en appen
Een training Klantgericht chatten organiseren we achter jouw laptop of met jouw telefoon. Je gaat live chatten tijdens de training. Alleen dan heeft het écht effect. Dit combineren we met plenaire sessies. Na deze training ben je weer helemaal bij de tijd.

+ 40 dagen lang gratis tips!
Na de training krijg je via onze app nog 40 dagen lang elke dag 1 tip die aansluit bij de training. Deze tip houdt je bewust van wat je hebt geleerd. Het idee hierachter is dat je door nog 40 dagen lang bezig te zijn met het geleerde, de leerstof nog beter ‘inslijt’ en het effect nog groter wordt!

+ E-coaching
Na de training stuur je een tekst naar de trainer. Hij of zij bekijkt jouw tekst en geeft je feedback in een persoonlijke coachingsfilm. 

Deze training als incompany?

Wil je deze training voor meerdere collega’s organiseren?
Dat kan! Klassikaal of volledig online.
Of juist de effectieve combinatie daarvan: blended learning.
Welke vorm je ook kiest, we ontwikkelen een training 100% op maat voor jouw organisatie. Hoe uitgebreid het leertraject is? Dat bepaal je zelf. Neem gerust contact op met een van onze opleidingsadviseurs voor meer informatie via (0318) 69 69 00 of loo@lve.nl.

Ik wil advies op maat

Veelgestelde vragen

We helpen je graag verder bij vragen.

Geven jullie trainingen aan organisaties of ook aan individuen?

We doen beide.

Wil je een training voor jouw organisatie voor meerdere collega's organiseren? Dat kan. Klassikaal, volledig online of juist een combinatie van deze twee (blended learning). Welke vorm je ook kiest, we ontwikkelen een training 100% op maat voor jouw organisatie. Hoe uitgebreid het leertraject is? Dat bepaal je ook zelf.

Wil je een communicatietraining voor jezelf? Dat kan ook. We hebben 27 verschillende trainingen die we op ons kantoor in Ede organiseren. Daar kun je je voor inschrijven. Er staan meerdere data en tijdstippen gepland voor het hele jaar. De meeste open trainingen duren 1 dag.

Geven jullie alleen trainingen of doen jullie meer?

We geven vooral communicatietrainingen. Maar we kunnen daarnaast nog veel meer op het gebied van communicatie. Want onze klanten komen met allerlei communicatievragen bij ons. Ze willen bijvoorbeeld hun kernwaarden vertalen naar een concrete schrijfstijl. Hun ingewikkelde polisvoorwaarden laten herschrijven in begrijpelijke taal. Of enkel hun medewerkers laten opleiden om beter te communiceren. En dat wij ook daarna blijven helpen om het nieuw geleerde communicatiegedrag te blijven toepassen. We kunnen met al deze vragen helpen.

Onze adviseurs bespreken iedere klantvraag en maken een advies op maat. Dat kan betekenen dat we een schrijfstijlwijzer voor jouw organisatie ontwikkelen en alle standaardteksten in die stijl herschrijven. Of dat we een meetlat ontwikkelen om na de trainingen te toetsen of het geleerde communicatiegedrag niet wegzakt. Of we starten met een op maat gemaakte animatie voor jouw organisatie om draagvlak te creëren voor een nieuwe schrijfstijl binnen de organisatie. En pas daarna te starten met communicatietrainingen.

Wat we precies allemaal kunnen voor jou of voor jouw organisatie? Dat lees je bij ‘Wat wij doen’.

Hoe groot zijn de trainingsgroepen?

We werken met kleine groepen, omdat we persoonlijke aandacht belangrijk vinden. In een training over schriftelijke communicatie zitten maximaal 12 cursisten. En in een training over mondelinge communicatie maximaal 8 cursisten. Volg je een open training op ons kantoor in Ede? Dan is de groepsgrootte afhankelijk van het aantal inschrijvingen. Het kan dus voorkomen dat je slechts met 3 andere cursisten in de groep zit.

Hoe gaan jullie om met medewerkers die geen zin hebben in een training?

Ten eerste zorgen wij ervoor dat we leren leuk maken. Dat doen wij door een programma te maken dat boordevol zit met verrassende en inspirerende oefeningen, anekdotes en spellen. Wij zorgen ervoor dat onze cursisten, jouw medewerkers, de leukste training ooit krijgen. Dat klinkt misschien wat overdreven, maar dat horen wij echt vaak terug na een training.

Ten tweede werken wij altijd met onze eigen trainers. Die leiden we zelf op. En die staan garant voor een communicatietraining van het hoogste niveau.

Ten derde zorgen we in al onze trainingen eerst voor een denkomslag bij de cursisten. Dat kan omdat we een eigen en vernieuwende visie op communicatie hebben. Wij leren cursisten anders te kijken naar communicatie en klanten. En die denkomslag hebben ze nodig om ook blijvend anders te schrijven of spreken.

Waarom vragen jullie mij eigen materiaal in te sturen voor een training?

Wij baseren onze trainingen op jouw eigen teksten, gesprekken of films die je voor de training naar ons opstuurt. Zo weten we namelijk precies waar je al goed in bent en waar je je nog in kunt verbeteren. Op die manier kunnen we het niveau van de training bepalen. En kunnen we de focus leggen op de aandachtspunten van alle cursisten. Daarnaast maken we oefeningen met jouw eigen materiaal (uiteraard gaan wij zorgvuldig om met dat materiaal). Zodat je oefent met jouw eigen praktijksituaties en niet wordt afgeleid door inhoud waar je niet thuis in bent.

Krijg ik na de training nog iets om de leerstof onder de aandacht te houden?

Na de training krijg je via onze app nog 40 dagen lang iedere dag een tip die aansluit bij jouw training. Die tips houden je bewust van wat je hebt geleerd. Zodat het effect van de training nog groter is. Daarnaast vind je op jouw persoonlijke pagina van de cursistensite nog een samenvatting van de training en de presentatie van de trainer. Nog meer behoefte aan kennis? Op onze blogpagina vind je allerlei kennisartikelen.

Kan ik nog feedback vragen na een training?

Ja, je mag na een training nog een keer feedback vragen aan jouw trainer. Je stuurt bijvoorbeeld een eigen tekst of filmpje naar hem of haar op. En de trainer geeft je feedback via een persoonlijke e-coachingsfilm.

Als ik een tekstschrijver bij jullie inhuur, kan ik dan ook een geheel nieuwe tekst laten schrijven?

Ja, we gaan op ieder moment voor je aan de slag. Dus ook als je een nieuwe tekst wilt laten schrijven. Wij verzamelen de informatie, doen een interview of houden een gesprek met jou om de input te achterhalen. Vervolgens schrijven we de tekst. Jij kunt erop rekenen dat je een complete tekst krijgt die aansluit bij jouw lezer en uitstraalt wie jij bent of waar jouw organisatie voor staat.

Maar ook als je zelf een tekst hebt geschreven, kun je bij ons terecht. Bijvoorbeeld als je hier niet helemaal tevreden mee bent of als de schrijfstijl niet meer van deze tijd is. Of als je een document graag wilt laten controleren om zeker te weten dat je niets bent vergeten en alle puntjes op de i kloppen.

Kan ik mijn tekst laten checken op fouten?

Sterker nog, daar smullen wij van. Want onze tekstschrijvers zijn natuurlijk van het slag hippe tekstnerds. En doen niets liever dan teksten nalezen en corrigeren op type- of taalfouten. Als we dan ook nog advies kunnen geven over heldere formuleringen en een aantrekkelijke opbouw, zijn we helemaal in ons element. Geen vraag te gek, geen tekst te gek.

Volg ik de training met mensen uit mijn eigen branche?

De meeste trainingen organiseren we bij organisaties intern. Dus bij de meeste trainingen zitten collega's bij elkaar. Dat is anders bij onze open trainingen. Als je meedoet met een open training volg je deze samen met mensen uit allerlei verschillende branches. Wij horen vaak dat cursisten dit juist interessant vinden, omdat ze zo een kijkje in de keuken van collega’s uit andere branches kunnen nemen.

Is er een minimaal opleidingsniveau voor jullie trainingen?

Wij maken geen verschil in opleidingsniveaus. Onze trainingen zijn voor ieder opleidingsniveau geschikt. Dat kan, omdat we de trainingen helemaal afstemmen op de deelnemers die meedoen. Je hebt dus ook geen voorkennis of aanvangsniveau nodig om mee te kunnen doen met onze trainingen.

Heb ik nog wel een tekstschrijver nodig nu AI er is?

Als je de lat voor je teksten hoog legt: ja, dan heb je een vaardige tekstschrijver nodig. Taalmodellen zoals ChatGPT kunnen je zeker helpen met het schrijven van een tekst. En dat gaat ook nog eens erg snel en in grote hoeveelheden. Maar de taalmodellen brengen ook een hoop nadelen met zich mee. Ten eerste de kwaliteit van de tekst. AI is goed in het schrijven van algemene teksten, maar niet in teksten die gaan over specifieke situaties. Daarnaast mist AI essentiële kenmerken die belangrijk zijn voor een tekst op maat. Zoals inlevingsvermogen, authenticiteit en kennis over jullie organisatie. Daarnaast zijn er een hoop andere nadelen. AI heeft grote impact op het milieu, werkt vooroordelen in de hand en veel AI-tools waarborgen de privacy niet goed.

Is Loo van Eck dan volledig tégen de inzet van AI om te schrijven? Nee, zeker niet. Maar vaardige tekstschrijvers zijn essentieel voor goede teksten. Misschien wel meer dan ooit. Meer weten over AI? Bekijk onze training Slim schrijven met AI.

Waar vind ik alle informatie over mijn training?

Nadat je je hebt ingeschreven voor een training ontvang je een e-mail van ons. In die e-mail staat een link naar jouw persoonlijke pagina op onze cursistensite. Daar vind je alle informatie die je nodig hebt voor jouw training. Je vindt er informatie over de tijd, de locatie en de trainer van de training. En je ziet precies welke voorbereidingsacties je moet doen. Na de training kun je al het opleidingsmateriaal op jouw pagina vinden en jouw certificaat downloaden.

Moet ik zelf lunch meenemen naar een open training?

Nee. Als de training bij ons op kantoor is dan regelen wij een lunch. Heb je lunchwensen? Daar houden wij rekening mee. Je kunt dit aangeven bij de intakevragen.

Kan ik bij jullie kantoor parkeren als ik met de auto kom?

Ons kantoor is goed te bereiken. Maak je geen zorgen over het parkeren: er is voldoende ruimte om gratis te parkeren. We zitten in Ede, niet in de Randstad :-).

Bij wie kan ik terecht als ik vragen heb over de training?

Heb je vragen over een training of wil je advies? Dan kun je bellen naar (0318) 69 69 00. Of een e-mail sturen naar opentrainingen@lve.nl. Wij helpen je graag!

Kan ik mijn inschrijving voor een open training nog annuleren?

Je kunt dan tot 2 weken na de beslissing de training nog annuleren. Daarna kun je tot 4 weken voor de training nog afzeggen. Zonder kosten.
Zeg je later af? Dan betaal je:

  • 35% als je tussen 4 en 2 weken voor de training afzegt.
  • 65% als je tussen 2 weken en 1 week voor de training afzegt.
  • 100% als je minder dan 1 week van tevoren voor de training afzegt.

Wat voor soort teksten kan ik laten herschrijven?

Dat antwoord is eenvoudig: we kunnen elke tekst herschrijven. Van commerciële, overtuigende teksten, columns en blogs tot standaardbrieven, tenderteksten en juridische voorwaarden, brieven of rapporten. Je kunt ook bij ons terecht voor een vacaturetekst, websitetekst, een script of handleiding. Of misschien wil je een speech laten schrijven of hulp bij sociale mediaberichten. In dit boekje lees je meer over alle soorten teksten. Met heldere voorbeelden. Laat je inspireren!

Wat vinden andere mensen van de training die ik wil volgen?

Als je een training wilt volgen, is het fijn om te weten wat andere mensen van de training vonden. Je kunt dat heel gemakkelijk bekijken op de pagina van de training waarin je interesse hebt. In de blauwe balk staan ervaringen van mensen die de training eerder volgden.

Kan ik als individu ook iets laten herschrijven? (dus niet alleen als bedrijf)

Dat kan. Je hoeft geen bedrijf te hebben om je vraag bij ons neer te leggen. Aarzel niet, we denken graag met je mee!

Moet ik een laptop meenemen naar de training?

Bij de meeste trainingen hoeft dit niet. Volg je een training waarbij je wel een laptop mee moet nemen? Dan staat dit in de intakevragen die je voor de training van ons ontvangt. Heb je zelf geen laptop? Dan hebben wij een leenlaptop voor jou.

Ik moet een e-learning volgen voor de training. Waar kan ik die vinden?

Nadat je je hebt ingeschreven voor een training ontvang je een e-mail van ons. In die e-mail staat een link naar jouw persoonlijke pagina op onze cursistensite. Volg je een e-learning voordat je meedoet aan een training? Dan staat die daar voor je klaar.

Krijg ik een certificaat na de training?

Ja, je krijgt een certificaat. Nadat je je hebt ingeschreven voor een training ontvang je een e-mail van ons. In die e-mail staat een link naar jouw persoonlijke pagina op onze cursistensite. Op die pagina vind je na de training al het opleidingsmateriaal. Je kunt daar jouw certificaat downloaden nadat je de evaluatievragen hebt ingevuld.

Wanneer ontvang ik de rekening van de training?

Je ontvangt de rekening een paar dagen na je inschrijving. Je ontvangt deze via de mail.

Heb je nog geen passend antwoord gevonden?

Neem contact op met een van onze medewerkers.

Neem contact op

Ook interessant voor jou:

Afbeelding bij e-learning Klantgericht chatten

E-learning Chatten

Lees meer

Chatscripts laten schrijven

Lees meer
Afbeelding bij cursus telefoneren

Training Telefoneren

Lees meer

Tips, blogs en artikelen:

Beeld bij: Klantgericht chatten? 10 tips

Klantgericht chatten? Wij helpen je op weg met 10 tips!

Chatten is niet zo simpel als het misschien lijkt. Hoe zorg je voor een positieve beleving bij de klant? We helpen je op weg met 10 tips.

Lees meer
Interview over chatten bij P-Direkt

120.000 rijksambtenaren chatten met P-Direkt

De keuze om de chat toe te voegen aan de mix van communicatiekanalen lijkt voor P-Direkt een schot in de roos te zijn!

Lees meer
Kaft Klantgericht chatten

Boekje: Klantgerichte chatgesprekken

Hoe zorg je ervoor dat je klanten tevreden zijn na een chatgesprek? Naar die vraag deden we samen met de Universiteit Utrecht onderzoek.

Lees meer

Contact

Vragen of advies?
Heb je vragen? Of wil je meer advies? Bel of mail gerust.
Je bereikt ons via 0318 69 69 00 of loo@lve.nl. Wij helpen je graag verder.

Contactformulier
Wil je dat wij contact met je opnemen? Laat dan je gegevens hieronder achter.

    Ja, ik ga akkoord met hetprivacybeleid

    Wat onze klanten ervaren

    Close

    goed en to the point.

    Love 7

    Nationale Hypotheek Garantie

    1 maart 2022

    Het was een leuke, actieve training, gericht op ons team.

    Love 8

    Nationale Hypotheek Garantie

    22 februari 2022

    Zorgvuldig door trainer voorbereide training. Interactieve manier van trainen.

    Love 9

    Nationale Hypotheek Garantie

    21 februari 2022

    Super leuk en interactief, veel bijgeleerd!

    Love 9

    VAB nv

    27 augustus 2021

    Ik vond het een hele leerzame training. Wat ik als prettig heb ervaren is dat het interactief was en dat je zelf ook kon oefenen

    Love 9

    Hartstichting

    26 augustus 2021

    Ik vond de training leerzaam en duidelijk. Er was een goede interactie tussen de coach en de deelnemers. Je bent ook zelf direct actief bezig met het veranderen/beoordelen van chats.

    Love 9

    Hartstichting

    26 augustus 2021

    Een hele fijne training waar je de basis van een goed Whatsapp gesprek leert. Oefeningen die we moesten doen werden goed uitgelegd en besproken achteraf.

    Love 7

    Laurentius Wonen

    25 november 2020

    De Whatsapp training is een fijne duidelijke training. Na het doorlopen van de e-learning kun je een goed opgebouwd whatsapp gesprek voeren met klanten.

    Love 8

    Laurentius Wonen

    30 oktober 2020

    Deze training kan bijdragen aan een goed chatgesprek die voldoet aan de eisen van de werkgever.

    Love 8

    Volandis

    29 oktober 2020

    Tijdens de training Chatten met de Klant van Loo van Eck leer je op een praktijkgerichte manier hoe je écht contact maakt met je klant.

    Love 8

    Cadix

    14 januari 2020

    Ik heb de training 'chatten' en 'e-mailen' gevolgd bij Loo van Eck. Interessante content die heel duidelijk wordt uitgelegd en waar uitgebreid de tijd voor wordt genomen om over te brengen. De trainer is enthousiast en heeft zeker de benodigde kennis om een goede training aan te bieden.

    Love 9

    Nr7Finance B.V.

    13 januari 2020

    Ik ben blij dat ik doormiddel van deze cursus weet wat ik wel en niet goed doe. De chatgesprekken worden zo steeds mooier en beter.

    Love 10

    Gemeente Montferland

    9 oktober 2019

    De training werd op een enthousiaste wijze gegeven met een vleugje humor. Tijdens de training werkten we in groepjes aan opdrachten waarbij je ook je collega's weer wat beter leert kennen. Ik heb veel geleerd en tips meegekregen die ik meteen heb kunnen toepassen de volgende dag in mijn werk!

    Love 8

    Gemeente Den Haag

    3 september 2019

    Ik ben zeer enthousiast over de training. Had voor de training nog nooit gewerkt met chat en door de training was het goed te doen. Ook veel handige tips gekregen die zeker toegepast kunnen worden.

    Love 8

    Fraudehelpdesk

    28 juni 2019

    Zeer leerrijke en aangename training. Met veel tips en tricks en praktijkvoorbeelden. Deze training geeft een meerwaarde aan hoe je nog beter kunt chatten/whatsappen.

    Love 9

    Acerta CVBA

    9 januari 2019

    Duidelijke en zinvolle training geleid door een trainer met de juiste capaciteiten.

    Love 8

    Gemeente Montferland

    2 juli 2018

    Ik zou deze training zeker aanbevelen, het geeft je meer handvaten en tips om een goed chatbericht neer te zetten.

    Love 8

    Gemeente Montferland

    28 juni 2018

    Een leerzame interactieve training. Super wanneer de chat als onderdeel van communicatie naar de klant toe nog nieuw is. Maar ook ervaren 'chatters' hebben zeker baat bij deze training.

    Love 8

    Woningstichting Rochdale

    18 oktober 2017

    Een verfrissende training over hoe je efficiënt met webcare om kunt gaan!

    Love 9

    Woningstichting Rochdale

    18 oktober 2017

    Mooie cursusdag gehad, van Stefan. Alle chat do en don'ts besproken in een relaxte sfeer. Vol enthousiasme aan de slag, na zo'n eerlijke trainingsdag. Taal en positieve energie getankt, klaar voor de chatomgeving.

    Love 8

    31 juli 2017

    Ik vind Loo van Eck een zeer goed trainingsbureau. Ik heb inmiddels diverse training gevolgd. Alle trainers hebben veel kennis van communicatie en gevoel voor mensen. Daardoor zijn de trainingen helder en inspirerend.

    Love 9

    Katholieke Radboud Universiteit Nijmegen

    8 mei 2017

    interessante workshop voor nuttige tips

    Love 7

    Gemeente Hollands Kroon

    10 maart 2016

    Leuke interessante training die veel meerwaarde biedt voor bedrijven die willen beginnen met chatten.

    Love 7

    Cooperatie Univé U.A.

    1 februari 2016