Na deze training ...
… houd je de controle over ieder gesprek;
… taxeer je de vraag van de baliebezoeker beter;
… geef je iedere bezoeker een prettig gevoel.
Programma training
Je leert …
… hoe je klanten een welkom gevoel geeft.
• Je verkent verschillende manieren om een bezoeker welkom te heten.
• Je ervaart wat jouw lichaamstaal over jezelf zegt.
• Je merkt hoe je met je stem meer kunt dan je denkt.
• Je weet wat er van een professionele baliemedewerker wordt verwacht.
… hoe je jouw gesprek logisch en efficiënt opbouwt.
• Je leert hoe je door beter te luisteren klantgerichter wordt.
• Je ontdekt de kracht van de samenvatting: zo merkt de klant dat je hem begrepen hebt.
• Je zet het stellen van vragen in als effectief middel: dit scheelt je zeeën van tijd.
• Je weet hoe je de regie houdt: hierdoor voel je je zekerder.
… hoe je het gesprek goed afsluit.
• Je weet hoe je checkt of de bezoeker tevreden is.
• Je kent verschillende methodes om klantgericht en klantvriendelijk over te komen.
• Je bent in staat om een baliegesprek van begin tot eind goed te voeren.
… hoe je omgaat met emoties.
• Je signaleert weerstand en emotie in een vroegtijdig stadium.
• Je herkent de verschillende vormen van weerstand.
• Je leert omgaan met weerstand.