Martijn Jacobs legt uit waarom kennis delen belangrijk is voor Loo van Eck. Ook als marketinginstrument.
“Contentmarketing is daarbij heel belangrijk. Wij zijn al ruim 35 jaar bezig met het verbeteren van de communicatie van andere organisaties. Dit doen we met trainingen, e-learning, advisering en de creatie van teksten, films en animaties. Onze visie is: betere communicatie leidt tot een beter bedrijfsresultaat en tevreden klanten. Dan mag en wil je zelf niet achterblijven. Ook niet in de marketing. Daarom is tachtig tot negentig procent van onze marketing contentmarketing.”
Lees het hele artikel op Contentic.nl.
Blijf op de hoogte van de laatste blogs en beste schrijf- en spreektechnieken.
Stop met het maken van content met als enige doel je media te vullen. Lees hoe je content creëert om je strategische doelen te bereiken.
Lees meerBlogs schrijven is een van de allerleukste dingen om te doen. Hoe pak je dat professioneel aan?
Lees meerContentmarketing is krachtig. Maar alleen als je de juiste content, op het juiste moment, op de juiste plaats weet te krijgen. Lees hoe!
Lees meerLoo van Eck en Babbage Company slaan de handen ineen en zijn vanaf 1 september 2023 als groep een nieuwe fase ingegaan. Samen gaan we bouwen aan het grootste communicatiebedrijf van Nederland. Ons bedrijf blijft, net als Babbage Company, wel gewoon zelfstandig opereren onder de eigen naam. De komende periode onderzoeken we op welke gebieden […]
Lees meerNa 40 jaar is oprichter Hans van Eck op 1 september 2023 bij ons bedrijf gestopt. Hij startte ons bedrijf samen met Gijs van ’t Loo in 1983. Zij waren ervan overtuigd dat bedrijven konden profiteren van wat ze hadden geleerd tijdens hun studie Taalbeheersing. Hun intuïtie bleek juist. Zowel commerciële bedrijven als overheidsinstanties bleken […]
Lees meerIs het beide of beiden? Alle of allen, sommige of sommigen en andere of anderen? Je leest de regels in dit artikel.
Lees meer