Beeld bij: Concentic: Communicatie op maat als salesinstrument
30 oktober 2020: Femke Hainja

Contentic: Communicatie op maat als salesinstrument

Martijn Jacobs legt uit waarom kennis delen belangrijk is voor Loo van Eck. Ook als marketinginstrument.

“Contentmarketing is daarbij heel belangrijk. Wij zijn al ruim 35 jaar bezig met het verbeteren van de communicatie van andere organisaties. Dit doen we met trainingen, e-learning, advisering en de creatie van teksten, films en animaties. Onze visie is: betere communicatie leidt tot een beter bedrijfsresultaat en tevreden klanten. Dan mag en wil je zelf niet achterblijven. Ook niet in de marketing. Daarom is tachtig tot negentig procent van onze marketing contentmarketing.”

Lees het hele artikel op Contentic.nl.

 

Wil je kennis delen via aantrekkelijke teksten?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

Blijf op de hoogte van de laatste blogs en beste schrijf- en spreektechnieken.

    Ja, ik ga akkoord met hetprivacybeleid

    Gerelateerde blogs

    Foto bij opinieonderzoek schriftelijke communicatie

    AllesoverHR en SYNC: opinieonderzoek schriftelijke communicatie

    Lees meer pijltje
    Beeld bij: Waarom we bang zijn voor spreektaal

    AD: Met goede bedoelingen alleen komen we er niet

    Lees meer pijltje
    Beeld bij: De Gelderlander: Hoe zorgt Rutte dat we wel luisteren?

    De Gelderlander: Hoe zorgt Rutte dat we wél luisteren?

    Lees meer pijltje

    Meer informatie?

    Stel je vraag aan Gonda. Zij helpt je graag verder.

    Foto van Gonda ter Maaten (meer informatie)
    Gonda ter Maaten

    Meer blogs over contentmarketing

    Beeld bij: Content maken op een strategische manier

    Content creëren op een strategische manier

    Stop met het maken van content met als enige doel je media te vullen. Lees hoe je content creëert om je strategische doelen te bereiken.

    Lees meer pijltje
    Beeld bij: Boeiende zakelijke blogs schrijven

    Boeiende zakelijke blogs schrijven? Zo doe je dat!

    Blogs schrijven is een van de allerleukste dingen om te doen. Hoe pak je dat professioneel aan?

    Lees meer pijltje
    Beeld bij: Contentmarketing: niet zoveel mogelijk, maar zo gericht mogelijk

    Contentmarketing: niet zoveel mogelijk, maar zo gericht mogelijk

    Contentmarketing is krachtig. Maar alleen als je de juiste content, op het juiste moment, op de juiste plaats weet te krijgen. Lees hoe!

    Lees meer pijltje

    Recente blogs

    Beeld bij: Hoe luister je actief tijdens een telefoongesprek

    Hoe luister je actief tijdens een telefoongesprek?

    Tijdens een telefoongesprek zie je de ander niet. Daardoor mis je non-verbale signalen en is luisteren éxtra belangrijk.

    Lees meer pijltje
    Beeld bij: Boeiende zakelijke blogs schrijven: zo doe je dat

    Hoe vertaal je de eigenschappen van je product naar aantrekkelijke koopmotieven?

    Laat zien hoe jouw product het leven van je klant een stuk beter of gemakkelijker maakt. In deze blog lees je hoe je dat doet.

    Lees meer pijltje
    Beeld bij: Constructief feedback geven op de werkvloer

    Constructief feedback geven op de werkvloer. 5 tips!

    Feedback krijgen, kan gevoelig liggen. Dus: hoe breng je je feedback op een constructieve manier? 5 concrete tips!

    Lees meer pijltje