Beeld bij: Concentic: Communicatie op maat als salesinstrument
30 oktober 2020: Femke Hainja

Contentic: Communicatie op maat als salesinstrument

Martijn Jacobs legt uit waarom kennis delen belangrijk is voor Loo van Eck. Ook als marketinginstrument.

“Contentmarketing is daarbij heel belangrijk. Wij zijn al ruim 35 jaar bezig met het verbeteren van de communicatie van andere organisaties. Dit doen we met trainingen, e-learning, advisering en de creatie van teksten, films en animaties. Onze visie is: betere communicatie leidt tot een beter bedrijfsresultaat en tevreden klanten. Dan mag en wil je zelf niet achterblijven. Ook niet in de marketing. Daarom is tachtig tot negentig procent van onze marketing contentmarketing.”

Lees het hele artikel op Contentic.nl.

 

Wil je kennis delen via aantrekkelijke teksten?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief!

Blijf op de hoogte van de laatste blogs en beste schrijf- en spreektechnieken.

    Ja, ik ga akkoord met hetprivacybeleid

    Gerelateerde blogs

    Beeld bij: CStories_Maar dan moeten onze ambtenaren totaal anders gaan denken

    Cstories: Maar dan moeten onze ambtenaren totaal anders gaan denken!

    Lees meer
    Beeld bij: Onze Taal: Afschaffen die u-vorm

    Onze Taal: Afschaffen die u-vorm!

    Lees meer
    Beeld bij: Frankwatching een rapport dat je lezer in 30 seconden begrijpt

    Frankwatching: een rapport dat je lezer in 30 seconden begrijpt

    Lees meer

    Meer informatie?

    Stel je vraag aan Gonda. Zij helpt je graag verder.

    Foto van Gonda ter Maaten (meer informatie)
    Gonda ter Maaten

    Meer blogs over contentmarketing

    Beeld bij: Content maken op een strategische manier

    Content creëren op een strategische manier

    Stop met het maken van content met als enige doel je media te vullen. Lees hoe je content creëert om je strategische doelen te bereiken.

    Lees meer
    Beeld bij: Boeiende zakelijke blogs schrijven: zo doe je dat

    Boeiende zakelijke blogs schrijven? Zo doe je dat!

    Blogs schrijven is een van de allerleukste dingen om te doen. Hoe pak je dat professioneel aan?

    Lees meer
    Beeld bij: Contentmarketing: niet zoveel mogelijk, maar zo gericht mogelijk

    Contentmarketing: niet zoveel mogelijk, maar zo gericht mogelijk

    Contentmarketing is krachtig. Maar alleen als je de juiste content, op het juiste moment, op de juiste plaats weet te krijgen. Lees hoe!

    Lees meer

    Recente blogs

    Loo van Eck en Babbage Company bundelen de krachten

    Loo van Eck en Babbage Company slaan de handen ineen en zijn vanaf 1 september 2023 als groep een nieuwe fase ingegaan. Samen gaan we bouwen aan het grootste communicatiebedrijf van Nederland. Ons bedrijf blijft, net als Babbage Company, wel gewoon zelfstandig opereren onder de eigen naam. De komende periode onderzoeken we op welke gebieden […]

    Lees meer

    Hans van Eck stopt bij Loo van Eck

    Na 40 jaar is oprichter Hans van Eck op 1 september 2023 bij ons bedrijf gestopt. Hij startte ons bedrijf samen met Gijs van ’t Loo in 1983. Zij waren ervan overtuigd dat bedrijven konden profiteren van wat ze hadden geleerd tijdens hun studie Taalbeheersing. Hun intuïtie bleek juist. Zowel commerciële bedrijven als overheidsinstanties bleken […]

    Lees meer
    Beeld bij: Is het beide of beiden?

    Is het beide of beiden?

    Is het beide of beiden? Alle of allen, sommige of sommigen en andere of anderen? Je leest de regels in dit artikel.

    Lees meer