Hoe zorg je ervoor dat je klanten tevreden zijn na een chatgesprek? Naar die vraag deden we samen met de Universiteit Utrecht onderzoek.
Tegenwoordig is het normaal om te chatten met je klanten. Sterker nog: klanten verwachten dat ook. Wij deden samen met de Universiteit Utrecht onderzoek naar chatgesprekken. In dit boekje vind je de resultaten. En tips om beter te chatten.
We vroegen ons een aantal dingen af:
Dat voerden wij samen uit met de Universiteit Utrecht. De resultaten lees je in ons boekje: Hoe zorg je dat jouw klanten tevreden zijn na een chatgesprek?
Please wait while flipbook is loading. For more related info, FAQs and issues please refer to DearFlip WordPress Flipbook Plugin Help documentation.
Blijf op de hoogte van de laatste blogs en beste schrijf- en spreektechnieken.
Chatten is niet zo simpel als het misschien lijkt. Hoe zorg je voor een positieve beleving bij de klant? We helpen je op weg met 10 tips.
Lees meerEen chatgesprek is laagdrempelig, persoonlijk en snel. Volg deze 4 stappen voor een klantgericht app- of chatgesprek!
Lees meerDe keuze om de chat toe te voegen aan de mix van communicatiekanalen lijkt voor P-Direkt een schot in de roos te zijn!
Lees meerLoo van Eck en Babbage Company slaan de handen ineen en zijn vanaf 1 september 2023 als groep een nieuwe fase ingegaan. Samen gaan we bouwen aan het grootste communicatiebedrijf van Nederland. Ons bedrijf blijft, net als Babbage Company, wel gewoon zelfstandig opereren onder de eigen naam. De komende periode onderzoeken we op welke gebieden […]
Lees meerNa 40 jaar is oprichter Hans van Eck op 1 september 2023 bij ons bedrijf gestopt. Hij startte ons bedrijf samen met Gijs van ’t Loo in 1983. Zij waren ervan overtuigd dat bedrijven konden profiteren van wat ze hadden geleerd tijdens hun studie Taalbeheersing. Hun intuïtie bleek juist. Zowel commerciële bedrijven als overheidsinstanties bleken […]
Lees meerIs het beide of beiden? Alle of allen, sommige of sommigen en andere of anderen? Je leest de regels in dit artikel.
Lees meer